Vezi ce motoare vor anima noua Alfa Romeo Giulia entry-level

Odată cu Alfa Romeo Giulia, producătorul italian revine la valorile tradiţionale. Dezvăluit inițial exclusiv în hainele versiunii de vârf Quadrofoglio Verde, noul sedan de clasă medie va primi și o versiune entry-level.

Aceasta va fi animată, conform primelor informații oficiale, de un turbo pe benzină complet nou înzestrat cu injecție directă și sistem de admisie variabilă MultiAir2. Cilindreea sa va fi de 2 litri, puterea maximă maximă urmând să atingă pragul de 200 CP. Transmisia spate e unica opţiune pentru această versiune. Alfa oferă acelaşi motor şi în două trepte superioare de putere, 250, respectiv 280 CP, prima disponibilă doar cu tracţiune integrală, iar cea din urmă, atât cu propulsie, cât şi în format 4×4. O transmisie automată clasică cu opt rapoarte poate echipa toate cele trei versiuni.

Ecartul dintre noua Giulia de bază și varianta de top QV este consistent, modelul mai puternic fiind animat de un V6 bi-turbo de 3 litri şi 510 CP, în esenţă acelaşi propulsor prezent şi sub capota limuzinei Ghibli. Spre deliciul puriştillor, Alfa a grefat pe iteraţia de top a noii Giulia şi o cutie manuală cu şase trepte, sprintul de la 0 la 100 km-h fiind estimat la doar 3,9 secunde. Clienţii pot opta şi pentru o transmisie cu dublu ambreiaj cu şapte trepte sau pentru o cutie automată cu opt rapoarte. Atunci când se optează pentru ultima variantă, puterea Giuliei de top scade la 490 CP.

Fanii diesel nu au fost uitaţi de Alfa. Aceştia pot specifica noua Giulia trei variante ale aceluiaşi propulsor 2.2 JTDm, creditate cu 150, 180 şi 210 CP, modelul de top fiind oferit exclusiv cu tracţiune integrală şi cutie automată.

ALFA-ROMEO-GIULIA-11

Giulia se laudă cu cea mai bună rigiditate torsională din clasă, aluminiul fiind folosit pentru suspensii, uşi, aripi, cadrele de susţinere ale caroseriei şi etrieri, fibra de carbon pentru capotă, plafon, axul cardanic şi cadrele scaunelor, respectiv mase plastice ranforsate cu fibră de carbon pentru braţul transversal al punţii din spate.

Platforma sa tehnică este derivată din cea al unui al frate de concern cu sânge nobil, Maserati Ghibli, ceea ce înseamnă că Giulia este primul sedan Alfa cu propulsie spate din ultimele două decenii. Tracţiunea integrală va fi oferită opţional.

ALFA-ROMEO-GIULIA-16

Suspensia spate, intitulată Alfalink, este construită integral din aluminiu, fiind complet independentă, pentru o agilitate de top. Direcţia va fi asistată, spre deosebire de cea prezentă pe 4C, însă Alfa promite un feeling cel puţin la fel de direct. Un sistem Torque Vectoring lucrează în tandem cu diferenţialul spate pentru a asigura fluxul ideal de cuplu între roţile motrice.

Alfa ţinteşte atingerea bornei de 400.000 unităţi în maximum trei ani, la nivelul întregului brand, noua Giulia urmând să fie asamblată în țara natală.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top