A sosit timpul ca Dacia să-și înnoiască linia de modele. Și asta pentru că deja au trecut aproape 4 ani peste gama Logan / Sandero. Întrebarea care se pune este când vor apărea Logan și Sandero facelift?
Poate la Salonul Auto de la Paris? Ar fi cea mai probabilă variantă și cea mai favorabilă pentru Renault,care și-ar etala noile modele pe teren propriu. Până când vom afla răspunsul, să aruncăm un ochi la modelele camuflate, surprinse pe străzi de colegii de la carscoops. Nu pare o modificare de substanță, însă nu e greu de presupus, privind camuflajele, că avem de-a face cu faruri, grilă de radiator, stopuri și bare de protecție redesenate.
Zona vizibilă a grilei radiatorului împrumută elementele de stil prezente pe SUV-ul Duster, câștigând în complexitate. Deși conturul farurilor și al stopurilor pare a se fi păstrat, este foarte probabil ca structura interioară a acestora să se fi modificat, influențând aspectul mașinii.
Din păcate, fotografiile-spion nu ne prezintă și interiorul, de aceea putem doar să bănuim schimbări minore la nivelul elementelor de stil, de genul mânerelor de uși sau anumitor butoane, tipice oricărui facelift.
Faceliftul va veni la timp ca să mențină atenția asupra producătorului român, care recent a început echiparea modelelor sale cu cutia robotizată Easy-R și și-a extins echiparea de top Prestige. Odată cu faceliftul, este probabil ca anumite dotări aparținând echipărilor mai scumpe să devină disponibile de la versiunea de bază.
Mi-ar plăcea să cred că Renault va decide să umble și sub capotă, adăugând fie mai mulți cai, fie chiar motorul turbo de 1,2 litri de pe Duster. Pentru că, cu 125 de cai la pedală, Logan și Sandero facelift ar putea deveni mai atractive ca oricând! Este însă sigură dispariția motorului de 1,2 litri și 75 CP, cauzată de emisiile mari de CO2. Acesta va fi înlocuit cu propulsorul de SCE, prezentat în acest an în Asia, care va furniza o putere asemănătoare dintr-o capacitate de 1 litru. Pe măsură ce vom avea alte date, vi le vom prezenta.
Sursa: carscoops