Confruntați cu o creștere a vânzărilor în segmentul de mașini sport premium, Porsche ia în calcul extinderea gamei cu un nou model, ceea ce ar duce numărul total al opțiunilor din gamă la șapte, după Cayman, Cayenne, Boxster, Macan, 911 și Panamera.
Zvonurile anterioare sugerau apariția unui derivat al Panamerei care urma să ia forma unui shooting brake, sau umplerea spațiului dintre vârful de gamă 911, versiunea Turbo, și supercarul 918 Spyder cu o mașină super-sport.
Odată cu lansarea SUV-ului de dimensiuni medii Macan, Porsche speră să treacă pentru prima dată pragul de 200.000 de unități vândute pe an, o cifră care pare cu atât mai realistă cu cât toți ceilalți producători premium europeni au înregistrat și ei creșteri în anul trecut.
Porsche a încheiat anul trecut cu o cifră a vânzărilor de 189.849 de mașini, ceea ce reprezintă o creștere de 17 procente, în timp ce luna februarie a anului acesta a adus cu ea o creștere de 34% față de aceeași lună a anului trecut.
Principalele piețe responsabile pentru explozia segmentului premium sunt cele din Statele Unite ale Americii și China.
Matthias Mueller, CEO-ul companiei: „în viitorul nu foarte îndepărtat, vom prezenta o a șaptea linie de produs. Există deja planuri promițătoare, însă conducerea nu a luat o decizie definitivă”.