Primele imagini oficiale cu noua generație a breakului de clasă compactă Hyundai i30 Wagon au fost publicate în avanpremiera debutului oficial de la Salonul Auto de la Geneva.
Mai lung cu 245 mm decât versiunea hatchback, noul Hyundai i30 Wagon este o veritabilă mașină de familie, cu un portbagaj generos de 602 litri. Sub podea se află spații de depozitare suplimentare, iar cu bancheta pliată, volumul de încărcare ajunge la 1.650 litri. Lungimea mașinii este de 4.585 mm. Suspensia spate este independentă, de tip multilink.
La interior atrage atenția sistemul multimedia modern, opțional fiind oferit un touchscreen color cu navigație și diagonala de 8 inch, montat în partea superioară a consolei centrale, independent de aceasta. Sistemul integrează elemente de conectivitate precum Apple Car Play, Android Auto și serviciile Live.
Opțional se oferă și un incarcator wireless pentru telefoane smartphone, în timp ce modelele de intrare în gamă pot fi configurate și cu un sistem multimedia cu touchscreen mai mic, cu diagonala de 5 inch, cameră pentru marșarier și conectivitate Bluetooth.
La capitolul motorizări, clienți pot opta pentru trei propulsoare pe benzină și trei diesel. Astfel, i30 Wagon poate fi combinat cu un motor aspirat de 1,4 litri și 100 CP, un turbo cu trei cilindri de 1 litru și 120 CP/170 Nm sau cu un turbo de 1,4 litri cu patru cilindri și 140 CP/242 Nm, respectiv cu un diesel de 1,6 litri, disponibil în două trepte de putere: 110 și 136 CP.
Lista sistemelor de siguranță și asistență este, de asemenea, bogată, în funcție de nivelul de echipare noul i30 Wagon fiind echipat standard sau opțional cu sistemul autonom de franare (AEB), sistemul de monitorizare a atentiei conducatorului auto (DAA), asistenta la faza lunga (HBA), sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD), sistemul de asistenta la schimbarea benzii de rulare (LDWS), sistemul de avertizare la deplasarea in marsarier (RCTA), functia pilot automat inteligent (ASCC), functia de informare asupra vitezei limita (SLIF), precum si sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS).
Echiparea de serie include o cutie manuală cu șase trepte, indiferent de versiune. Micul turbo de 1 litru și dieselurile de 110 și 136 CP pot fi, de asemenea, combinate cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte, dezvoltată in-house de Hyundai.