Aygo se pare că a fost modelul care a dat tonul schimbării la Toyota pentru că după apariția lui cu masca de Zorro pe față, tot ce a urmat a păstrat linia mult mai agresivă de design.
Oamenii de la Toyota spun că acest facelift pentru Avensis este cel mai exhaustiv de până acum și, prin urmare și cel mai costisitor. Faptul că îl detronează pe cel al modelului Yaris de anul trecut sugerează că Toyota a înțeles că e nevoie de o schimbare mai substanțială pentru a rămâne competitivă pe unele piețe și e dispusă să investească și bani pentru asta.
Deocamdată, detaliile disponibile sunt extrem de puține, cert fiind faptul că modificările vizează mai toate aspectele mașinii: motoare, caroserie, șasiu și interior.
Despre motoare se spune că accentul va fi pus pe creșterea performanțelor și scăderea consumului (evident), zvonurile sugerând că ar putea folosi motoare de proveniență BMW precum 1.6 D-4D care e folosit în prezent pe modelul Verso (indisponibil în România).
Noul Avensis a fost redesenat în cadrul biroului de design Toyota din sudul Franței și s-ar zice că ambinața și clima de acolo le-a priit celor cu creioane în mână, pentru că modificările aduse lui Avensis îi conferă acestuia o poziționare mult mai clară în piață. Partea frontală pare schimbată în întregime, modificările întinzându-se chiar și pe capota motorului, și în fața unui asemenea avânt crativ ne-am mira foarte tare dacă spatele mașinii ar rămâne neafectat.
Reprezentanții Toyota spun că și șasiul mașinii va suferi schimbări, însă nu au dezvăluit nimic mai exact despre asta. Așteaptă-te la informații complete de îndată ce modelul va fi prezentat oficial la Salonul de la Geneva din martie.