Chevrolet a vândut 477.194 de autovehicule în 2010, ceea ce reprezintă o îmbunătăţire a volumului cu 12,0 procente faţă de anul 2009 şi locul al doilea în topul vânzărilor din toate timpurile în Europa pentru marca americană.
Cota de piaţă în Europa a mărcii Chevrolet a atins valori record de 2,5 procente. Anul 2010 s-a încheiat cu valori record pentru cota de piaţă în ceea ce priveşte trimestrul al patrulea (2,7 procente) şi luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului, cota de piaţă a crescut în 21 de ţări din Europa.
În 2010, Chevrolet a înregistrat noi recorduri în ceea ce priveşte cota de piaţă în unsprezece ţări europene, patru dintre acestea în Europa de Vest (Austria, Danemarca, Portugalia, Spania) şi şapte în Europa Centrală şi de Est (Bosnia, Bulgaria, Croaţia, România, Slovenia, Turcia, Uzbekistan). În Rusia, Chevrolet şi-a apărat poziţia de prima marcă externă cu o cotă de piaţă de 5,9 procente.
„Rezultatele noastre bune au creat ambianţa perfectă pentru 2011, anul aniversării centenarului,” a declarat Wayne Brannon, Preşedinte şi Director Executiv al Chevrolet Europe. „Cu şapte noi modele care vor fi lansate în acest an, avem o ocazie excepţională de a ridica marca Chevrolet la următorul nivel în Europa.”
Clienţilor Chevrolet din Europa le sunt pregătite noul MPV pentru familie, Orlando, ultima generaţie a SUV-ului Captiva, nou-nouţul Aveo (sedan cu patru uşi şi hatchback cu cinci uşi) şi versiunea hatchback cu cinci uşi a modelului compact Cruze.
Gama va fi extinsă prin Corvette Grand Sport şi versiunile coupe şi decapotabilă ale noului Camaro, modelul emblematic, care se află de luni de zile în topul american al maşinilor sport. La sfârşitul anului, în showroomurile europene va apărea Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă, câştigător a numeroase premii.
„Până în prezent, gama noastră de modele a acoperit mai puţin de 30 de procente din piaţa europeană,” explică Brannon. „Cu cele şapte „maşini aniversare” şi mai multe motoare noi diesel şi pe benzină, vom fi prezenţi în peste jumătate din segmentele de pe piaţă.”
Modelul cel mai bine vândut în Europa în 2010 a fost Spark, autovehiculul mini. Lansat la începutul anului, Spark a avansat rapid până pe poziţia a 4-a în segmentul autovehiculelor mini din Europa, deţinând o cotă de peste 7 procente din segmentul respectiv.