Ultimul eveniment off-road organizat de ARO Club România în anul 2011 a avut loc pe 30 decembrie şi a constat dintr-un raid prin împrejurimile oraşului de origine al mărcii ARO, Câmpulung Muscel.
Zăpada a lipsit, dar autmobilele româneşti şi-au dovedit remarcabilul potenţial de rulare pe teren accidentat în condiţii de noroi, macadam şi teren bolovănos. Alături de posesorii de ARO, la acest raid raid au venit participanţi cu maşini Lada Niva, Isuzu Trooper, Rover Discovery, Suzuki Vitara, Suzuki Jimny şi ATV-uri.
„Nucleul tare” al celor care continuă să fie susţinători ai singurei mărci de automobile 100% româneşti este decis să nu renunţe la această pasiune, deşi trecerea în noul an nu face mai uşoară viaţa posesorilor de ARO.
Deocamdată s-a renunţat la taxarea tranzacţiilor pentru vehiculele cu prima înmatriculare datând de dinainte de 2007 (aceasta făcea aproape imposibilă vânzarea, respectiv achiziţionarea unui ARO pentru persoane cu un standard de viaţă de nivel mediu), dar amintim că impozitul pentru un ARO 24 cu motorizare diesel tip Braşov (cilindree 3,2 litri) ajunge să fie aproximativ dublu faţă de al unui un Audi Q7 3.0 TDI, BMW X5 3.0d sau Mercedes G 350 CDI!