Modelul Fiesta s-a vândut în Europa în 850.000 de exemplare după doar doi ani de la lansarea pe piaţă, în timp ce vânzările înregistrate la nivel global se ridică la un milion de unităţi, până la începutul lunii octombrie.
Marca Ford a fost a doua cea mai bine vândută marcă de autoturism din Europa atât la nivelul lunii septembrie, cât şi la nivelul primelor nouă luni ale anului 2010. De asemenea, Ford s-a clasat pe locul doi, în luna septembrie, în topul vânzărilor totale de autovehicule (autoturisme şi vehicule comerciale). Modelul Kuga a înregistrat cel mai mare volum de vânzări şi cea mai ridicată cotă de piaţă de la lansarea sa la începutul anului 2008: volum cu 22% sau cu 10.000 de unităţi mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009.
În Marea Britanie, Ford este lider de piaţă pe segmentele corespunzătoare cu Fiesta, Focus, Galaxy şi Transit, de la începutul anului până la data curentă. Comparativ cu anul trecut, cota de piaţă şi volumul vânzărilor Ford a scăzut, în contextul în care piaţa europeană îşi continuă declinul pentru a şasea lună consecutiv, marcând astfel cel mai redus nivel aferent perioadei ianuarie-septembrie, din 1995 (pe pieţele tradiţionale Euro 19).
În acest an, au fost înregistrate, până în luna septembrie, 1.003.600 de autovehicule Ford noi – cu 93.100 de unităţi sau 8,5 % mai puţin decât anul trecut. Până în luna septembrie, cota de piaţă deţinută anul acesta de Ford in cele 19 pieţe europene tradiţionale a fost de 8,6%, cu 0,6% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului 2009. Cota de piaţă deţinută de Ford a crescut în patru din cele 19 pieţe europene tradiţionale în primele nouă luni ale lui 2010.