Echipare și preț Dacia Spring în Germania

dacia Spring

Dacia Spring va avea în Germania un preț de bază de circa 17.000 euro iar după deducerea bonusului de 9000 euro din Germania prețul va fi sub 9000 euro. Echiparea de bază este destul de săracă.

Dacia nu a anunțat încă prețurile lui Dacia Spring pentru România dar în Germania se știe deja ce echipamente va avea în standard și opțional.

Închiderea centralizată și geamurile electrice față și spate fac parte din echipamentul standard. Între instrumentele de bord digitale există un display TFT de 3,5 inchi pentru afișarea informațiilor suplimentare. Șoferul poate activa Android Auto și Apple CarPlay apăsând un buton de pe volanul multifuncțional.

Lista de opționale include aer condiționat manual, un sistem multimedia cu ecran tactil de șapte inci, oglinzi exterioare reglabile electric, jante de aliaj și roată de rezervă normală. Tot opțional vor fi disponibili senzori de parcare și o cameră de luat vederi pentru marșarier.

Echipamentul standard de siguranță include limitator de viteză, distribuția electronică a forței de frânare, șase airbag-uri, un buton SOS, faruri automate și sistem automat de frânare de urgență. Acesta funcționează cu un radar frontal și este activ la viteze cuprinse între 7 și 170 km/h. Oricum însă, viteza maximă este de 125 km/h.

La lansare va exista un pachet special de design Orange care vine cu aplicații portocalii în zona pragurilor, a oglinzilor exterioare și pe barele de acoperiș.

Preț Dacia Spring: Cu bonusul de 9000 euro, comparabil cu cel din România, prețul de vânzare va fi de sub 9000 euro, prețul brut fiind de circa 17.000 euro.

Versiune de car sharing la debut

Dacia Spring debutează deocamdată în versiune de car sharing. Conform studiilor Dacia, timpul mediu de utilizare al unei mașini de Car-Sharing în Europa este de 40 de minute, iar distanța medie parcursă este de 8 km, Astfel, autronomia mixtă WLTP de 225 km și cea urbană de 295 km este arhisuficientă pentru nevoile de car-sharing.

Varianta de car-sharing poate fi deschisă cu ajutorul unui smartphone. Este disponibilă doar în culorile alb sau gri deschis iar tapițeria este din materiale rezistente la uzură. Un sistem de navigație și asistență la parcare sunt disponibile standard la această versiune.

Versiune cargo 

O a doua versiune este cea Cargo care va fi vopsită exclusiv în culoare albă. Aceasta nu are banchetă spate iar pe podea sunt patru ochiuri de ancorare. Spațiul de încărcare este separat de zona șoferului prin intermediul unui grilaj. dacia spune că lungimea spațiului de încărcare este în jur de 1 metru (1033 mm), volumul maxim de încărcare ajunge la 800 litri iar sarcina utilă este de 325 kg. Aerul condiționat și radio cu Bluetooth sunt standard la această versiune. Dar versiunea cargo va renunța la roata de rezervă.

Versiunea de persoane

Din toamna lui 2021 va fi disponibilă și versiunea de persoane pentru publicul larg. Vestea bună este că pe lângă încărcarea la priza de acasă de 2,3 kW care durează 14 ore și cea la stații AC de 3,7 kW (8 ore și 30 minute) și 7,4 kW (5 ore) opțional va fi disponibilă și încărcarea la stații DC cu până la 30 kW cu cablu CCS. Garanția este de 3 ani sau 100.000 km ca și la celelalte modele Dacia iar garanția pentru baterie este de 8 ani sau 120.000 km.
Mai multe date despre Dacia Spring citiți în prezentarea noastră detaliată aici.

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

sedanuri

Top 6 sedanuri premium de dimensiuni medii

Într-o lume auto în continuă evoluție, sedanurile premium au reușit să rămână relevante, deoarece vin cu un echilibru ideal între confort, performanță

Scroll to Top