Kia are un nou logo, prezentat oficial în cadrul unei ceremonii online. Pe 15 ianuarie, marca coreeană va lansa un nou model electric și o nouă strategie de brand.
Kia a adoptat oficial un nou logo. Cu o grafică modernă, noul logo înlocuiește elementul oval folosit pe Kia până acum ca emblemă a mărcii.
Noul logo a fost folosit pentru prima dată în primăvara anului trecut pe conceptul Imagine by Kia prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 2019.
Kia anunță și o nouă strategie de brand ce va fi dezvăluită pe data de 15 ianuarie 2021 alături de un nou model electrice ce se va alătura gamei constructorului coreean. Kia vrea să devină un lider global și va investi în automobile electrice și servicii de mobilitate.
În anul ce tocmai s-a încheiat, Kia a raportat vânzări de 2.61 milioane de exemplare, în scădere cu 5.9% față de 2019. Kia a fost afectată de pandemie, uzina sa de la Zilina, Slovacia, fiind închisă în primăvară. Uzina de la Zilina și-a reluat producția pe 6 aprilie 2020.
„Noul logo Kia reprezintă angajamentul companiei de a deveni un simbol pentru schimbare și inovație”, a declarat președintele și CEO-ul Kia Ho-Sung Song.
Kia are și un nou slogan, vechiul ”power to surprise” fiind înlocuit cu ”movement that inspires”.
Via Kia