Mulți dintre noi căutăm aderența supremă. Agilitatea maximă. Feedback-ul perfect în volan. Ei bine, pneurile au un rol determinant în atingerea acestor țeluri. Dar care sunt cele mai bune anvelope sport? Care sunt cauciucurile supreme pentru circuit? Ne lămurește canalul de youtube Tyre Reviews.
7 ore. Atât a durat testul celor 8 perechi de anvelope pe circuit. Foarte important, vorbim despre un circuit dedicat testării anvelopelor. La fel de important, rezultatele au fost împărțite în două categorii: măsurători și impresii subiective. În concluzie – un test complet, un ghid care îți spune exact ce anvelope să-ți cumperi dacă vrei sportivitatea maximă.
8. Dacă ne raportăm la măsurători, cel mai lent a fost Cooper RS3 RS. Acesta a manifestat și cel mai accentuat comportament subvirator. Pe măsură ce au fost parcurse tururi la limită, anvelopa s-a încălzit, iar aderența a scăzut puternic.
7. Ceva mai rapid a fost Maxxis Victra VR1. După un prim tur mai lent decât Cooper, Maxxis s-a menținut mai bine în plaja de temperatură optimă. Deci a recuperat pe măsură ce parcurgea distanță.
6. Kumho Ecsta V730 a fost și mai stabil în timp decât primele. Deci a avut cea mai mică degradare a timpului de circuit între primul și ultimul tur de circuit. Totuși, ca impresie subiectivă, nu a avut cel mai bun feedback în volan din grup.
➡ Volkswagen ID.R vs McLaren 720S 💡
5. Dunlop Direzza ZIII s-a simțit cel mai agil de până acum și a rezistat mai bine subvirării decât modelele de mai sus. Însă, la fel ca și Cooper, performanțele au început să scadă pe măsură ce s-au adunat kilometri și a crescut temperatura anvelopei.
4. Raportat la cele de mai sus, Hankook Ventus RS4 a performat cel mai bine pe distanțe mari. Deși cel mai rapid tur a fost sub Dunlop, pe distanța a 3 tururi Hankook a fost mai stabil și a avut cel mai rapid parcurs. În plus, a fost și una dintre anvelopele cu cea mai mică uzură.
Cele mai bune anvelope sport: podiumul
Și acum, podiumul. Cele mai rapide trei seturi de anvelope au fost măsurate pe 8 tururi. Aceasta a oferit o acuratețe maximă și o idee despre comportamentul la limită pe distanțe lungi.
3. Yokohama Advan A052 s-a clasat pe locul 3. A fost foarte prietenos la limită și a inspirat încredere. Totuși, s-a uzat și cel mai repede dintre anvelopele de pe podium. Per total, este recomandabil piloților începători.
2. Falken Azenis RT660 a fost precis și consistent pe viraje, aderent la frânări și plăcut la condus. În plus, nici timpii nu s-au degradat odată cu distanța parcursă. În sfârșit, pare a fi și cel mai rezistent la uzare dintre toate anvelopele. A, și cel mai ieftin!
- În sfârșit, campionul. Cel mai rapid set de anvelope a fost BFGoodrich Rival S 1.5. Timpul pe tur a fost cu aproximativ 0,5 secunde mai bun decât al lui Falken. Subiectiv, i-a lipsit puțin feedback-ul raportat la Falken, iar la limită nu a fost la fel de iertător ca Yokohama. Dar, în rest, s-a comportat excelent. Fabulos este faptul că banda de rulare nu are un desen direcțional, deci poți ”roti” anvelopele, realizând mai multe tururi cu același set.
via Tyre Reviews