Primul model electric al mărcii Dacia s-a bucurat de un succes deosesbit la lansare, Grupul Renault comunicând că au fost înregistrate peste 15.000 comenzi la nivel european.
Primul model electric al mărcii Dacia s-a bucurat de un succes enorm datorită prețului abordabil. La deschiderea precomenzilor online, siteul mărcii a fost sufocat de trafic. Deși Dacia nu a comunicat până acum o cifră oficială legată de numărul de comenzi, Grupul Renault a publicat azi un set de cifre în cadrul raportului de vânzări pentru primele șase luni ale anului 2021.
15.000 comenzi pentru Dacia Spring
Conform acestuia, Dacia a înregistrat peste 15.000 de comenzi pentru modelului Spring la nivel european. Grupul francez mai confirmă și faptul că primele livrări vor avea loc în toamna acestui an.
Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh și poate fi alimentată atât la o priză casnică de 220V cât și la un Wall Box sau, opțional, la o bornă DC. Modelul are o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP și de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat). Dacia Spring beneficiază, în serie, de echipamente de siguranță, printre care, limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență. Modelul este disponibil, de la lansare, în trei culori – Kaoline White, Cenote Blue și Lightning Silver. La aceasta se va adăuga, ulterior, o a patra opțiune: Goji Red.
Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km pentru vehicul și de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică.
Revenind la cifrele de vânzări, Renault a vândut în primele șase luni ale anului 704.089 de automobile, în creștere cu 12.8% față de anul trecut, iar Dacia a înregistrat 239.112 de unități, +22% față de perioada similară a anului 2020.