Mercedes-Benz G500 4×4² ia cu asalt Geneva. Fratele mai mic al monstrului G63 6×6 AMG propune o gardă la sol uriașă de 450 mm și nu mai puțin de 422 CP.
Șasiul modelului G500 4×4² este o reminescență a celui folosit de fratele său mai mare 6×6, de la care a moștenit complexa geometrie a punților. Un set de punți portale ale căror puncte de prindere ale roților sunt deasupra și sunt conectate de centrul roților printr-un angrenaj de roți dințate oferă o gardă la sol uriașă de 450 mm. Controlul reglabil al amortizării e standard și se poate seta în două moduri: comfort și sport.
Unghiurile de atac și de degajare au fost mărite de la 36 si 27 de grade la 52, respectiv 54 de grade, în timp ce adâncimea vadurilor ce pot fi traveraste de monstrul 4×4 a crescut de la 600 la 1000 mm.
Versiunea standard a motorului bi-turbo V8 pe benzină, de 4 litri pe care îl găsim și pe AMG GT, dar și pe noul C 63 AMG, iși face prima apariție publică alături de noul G500 4×4². În cazul lui Mercedes G 500 4×4², motorul V8 biturbo Euro 6 cu injecție directă dezvoltă 422 CP. Cele două turbine sunt montate în interiorul V-ului cilindrilor, o soluție care oferă multe avantaje în ceea ce privește designul compact al motorului, răspunsul optim la apăsarea accelerației și emisiile scăzute.
Mercedes-Benz sugerează că G500 4×4² atinge bariera de 100 km/h în 6.2 secunde si are o viteză maximă de 210 km/h, în combinație cu pachetul optional cu jante și pneuri de 22 de inchi și 100mph (160 km/h) cu pachetul opțional cu pneuri de off-road.
La interior, G500 4×4² propune pachetul designo Exclusive, cu planșa de bord, consola centrală, cotierele ușilor îmbrăcate în piele neagră cu cusături albe contrastante, în timp ce scaunele și feșele de uși sunt capitonate cu microfibră Dinamica.