Dacia a publicat o serie de imagini oficiale cu noua identitate vizuală pentru showroom-urile mărci ce va fi adoptată până la finalul anului.
Anunțată încă de la testele internaționale cu Dacia Jogger, noua identitale vizuală Dacia va fi adoptată de toate showroom-urile mărcii până la finalul acestui an. Deja, un concesionar din zona Parisului și-a transformat imaginea conform noului standard.
Dacia – identitate nouă pentru reprezentanțele mărcii
Dacia a publicat imaginile oficiale în care putem vedea cum vor arăta de acum înainte showroom-urile mărcii din România. Noul logo Dacia cu grafia specială și culoarea verde kaki dominantă ce înlocuiește albastrul folosit până acum.
Totemul pe care era abordată sigla mărcii trece acum la logo-ul format din literele D și C, iar baza acestuia va fi din lemn.
Dacia și-a propus să convertească 1.000 de reprezentanțe ale mărcii către noua identitate vizuală pe parcursul acestui an, ceea ce înseamnă aproximativ 40% din rețeaua primară a mărcii.
După transformarea reprezentanțelor, vom vedea în toamnă și primele modele Dacia care vor aborda noua siglă. În partea a doua a anului vor fi lansare modelele Duster, Sandero, Spring și Jogger cu noua siglă.
Logo-ul, ce unește literele D și C așezate simetric, se va regăsi și pe volan, jante, afișajul multimedia și alte elemente de la interior. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic. Noul logo inspiră robustețe și stabilitate, spune constructorul.
Via Dacia