Marca Dacia, parte a grupului Renault, a lansat o aplicație de realitate augmentată prin care potențialii clienți pot descoperi detaliile modelelor sale.
Cum poți intra într-o Dacia pentru a-i descoperi detaliile fără să te apropii de mașină? Simplu. Folosind aplicația lansată astăzi.
Începând de pe 16 iunie 2022, vehiculele prezentate pe toate site-urile web şi pe toate suporturile comerciale şi publicitare ale mărcii Dacia din Europa afişează noua identitate vizuală a brandului.
Deși mediul online le oferă de pe acum clienţilor posibilitatea de a descoperi şi configura modelul dorit, prezentarea fizică a vehiculelor va avea loc către sfârşitul anului – mai întâi la Salonul Auto de la Paris iar apoi, în reţeaua de showroom-uri a mărcii.
Anticipând însă acest moment, Dacia a lansat o aplicație de realitate augmentată pentru smartphone şi tabletă: Dacia AR.
Aplicația Dacia AR le permite utilizatorilor să vadă orice model al mărcii până la scară naturală şi chiar să intre, virtual, în vehicul. Potențialul client poate vizualiza mașina din toate unghiurile, în orice decor ales – pe stradă sau într-o parcare – poate face „zoom” asupra unui detaliu de exteriorul sau din interiorul maşinii.
Și agenții de vânzări din reţeaua comercială a mărcii vor putea utiliza această aplicație pentru a prezenta modelele într-o manieră inedită, în completarea celorlalte mijloace de prezentare pe care le au la dispoziție.
Dacia AR îi va permite astfel, spre exemplu, unui consilier de vânzări să îi prezinte unui client un model care nu există fizic în showroom-ul său. Aplicația prezintă toate modelele gamei, în toate variantele de culori și, deși compania nu menționează asta, reprezintă un nou pas către comercializarea online a mașinilor.
Aplicația este gratuită şi disponibilă pe App Store şi Google Play, putând fi descărcată pe smartphone sau tabletă.