Marca românească Dacia a anunțat astăzi modelele cu care se va prezenta la salonul auto de la Paris. Printre exponate se va afla și un „demonstrator al motorului hybrid 140”.
În anunțul Dacia cu privire la exponatele care vor fi prezente la standul mărcii la Mondial de l`Auto, eveniment care se desfășoară între 17 și 23 octombrie, oficialii mărcii au strecurat și informația conform căreia la stand se va afla „un demonstrator al motorului hybrid 140. Această motorizare își va face apariția în premieră în gama Dacia pe modelul Jogger”
Conform anunțului, deschiderea comenzilor pentru acest sistem de propulsie „va avea loc la începutul anului 2023, primele livrări urmând să aibă loc în primăvara anului viitor”.
Tot o noutate absolută este și seria limitată „Mat Edition” dedicată clienților modelului Duster. Aceasta va fi disponibilă într-o singură configurație, cu o nuanță de caroserie exclusivă și beneficiind de echiparea de vârf din punct de vedere mecanic a mărcii Dacia – motorul TCe 150 cuplat cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC.
„Design-ul distinctiv al versiunii Duster «Mat Edition» va sublinia o dată în plus atractivitatea mărcii. Comenzile pentru noua serie limitată vor fi deschise înainte de sfârșitul acestui an”, menționează cei de la Dacia.
Tot la standul Dacia de la Paris va fi prezent și conceptul Manifesto. Acesta nu anunță un viitor model de serie, ci exprimă viziunea Dacia cu privire la un vehicul esențial, cool, robust, accesibil și performant din punct de vedere ecologic.
Manifesto este un laborator pentru testarea celor mai avansate inovații, dintre care unele se vor putea concretiza în viitor pe modele de serie.
Dacia a deschis un nou capitol în istoria sa odată cu adoptarea unei noi identități de marcă. Astfel, un nou logo și-a făcut apariția simultan pe toată gama de modele (Spring, Sandero, Logan, Duster și Jogger), iar noile elemente vizuale și noile culori au devenit o parte integrantă a imaginii showroom-urilor mărcii.
La Salonul auto de la Paris publicul larg va avea pentru prima dată ocazia de a descoperi aceste schimbări pe modelele Dacia, ilustrate în special de noua emblemă, Dacia Link, alcătuită din literele D și C unite asemenea zalelor unui lanț, ca simbol de robustețe și simplitate.
O altă noutate de la Dacia este includerea în oferta din showroom-uri a unor produse derivate. Astfel, rucsacuri, recipiente portabile pentru apă, caschete și impermeabile alcătuiesc prima colecție a gamei de merchandising Dacia.
Aceasta include produse esențiale pentru ieșirile în natură și exprimă valorile mărcii – simplitate, robustețe și autenticitate. Afișând noua identitate a mărcii, această gamă utilizează materiale reciclate și durabile. Comenzile pentru aceste produse vor fi deschise pe site-ul de e-commerce dedicat începând din prima zi a Mondial de l`Auto 17 octombrie.