BMW 3.0 CSL – model special produs manual la Dingolfing

BMW 3.0 CSL

Seria limitată a modelului BMW 3.0 CSL va fi produsă într-un atelier special al uzinei de la Dingolfing. Modelul aduce un omagiu legendarului Batmobile 3.0 CLS din anii 70 și marchează aniversarea de 50 de ani a diviziei M GmbH.

Prezentat la finalul anului 2022, BMW 3.0 CSL este un model produs în serie mică pentru a marca aniversarea celor 50 de ani împliniți de divizia BMW M GmbH. Vor fi asamblate doar 50 de exemplare, iar acum BMW publică o serie de imagini din atelierul de manufactură dedicat special acestui model.

Bazat pe modelul BWM M4 CSL, modelul special va fi asamblat manual de către specialiștii de diviziei M în cadrul unui atelier din cadrul uzinei BMW de la Dingolfing. Modelul are o serie de elemente specifice ce invocă orginalul 3.0 CLS, produs de BMW în anii 70.

BMW 3.0 CSL

BMW 3.0 CSL

Deşi caroseria modelului special se bazează pe caroseria de producţie standard a BMW M4 CSL, aceasta este transformată într-o zonă de lucru dedicată a atelierului de caroserii din Dingolfing – acelaşi loc unde este produsă caroseria BMW M4 GT4. De exemplu, pasajele distinctive ale roţilor sunt lărgite folosind procese speciale şi apoi sunt pregătite pentru asamblare.

BMW 3.0 CSL

Ulterior caroseria îşi face drum prin procesul de producţie standard al atelierului de vopsitorie. La staţiile de lucru dedicate, specialiştii în finisarea vopselei de la Dingolfing folosesc şabloane pentru a aplica manual vopseaua specială 3.0 CSL cu cele trei dungi de culoare M. În paralel, pieselor montate speciale pentru automobil, cum ar fi aripile faţă şi barele, capota motorului şi acoperişul din fibră de carbon, primesc un finisaj special de vopsea în secţia specială a fabricii BMW Group de componente din Landshut.

BMW 3.0 CSL

30 de specialiști lucrează în atelierul dedicat, iar fiecare exemplar BMW 3.0 CSL are nevoie de două săptămâni pentru a fi gata. Odată ce lucrările la Moosthenning sunt finalizate, automobilul se întoarce la fabrica “mare” din Dingolfing, unde iniţial este supus unor teste standardizate ample – de exemplu, pe bancuri de testare rulante sau dinamometre de frânare. Fiecare dintre modelele BMW 3.0 CSL trece apoi printr-un proces suplimentar de inspecţie finală cu un program de condus obligatoriu pe circuitul de teste al fabricii.

Via BMW

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top