Un nou sondaj la nivel național, solicitat de Castrol în România, a identificat că șoferii sunt mai predispuși să recomande un service care „explică și solicită aprobarea pentru orice lucrare care este necesară, înainte ca acea lucrare să fie efectuată” (invocat de 31%).
Ca factor care influențează recomandările pentru un service, acest lucru are o valoare chiar mai mare decât „rezolvarea problemelor pe care le-am întâmpinat anterior cu mașina mea” (invocat de 26%), având personal care „explică în întregime, față în față, munca depusă” (invocat de 25%), iar service-ul fiind văzut ca oferind „un raport calitate-preț bun” (25%).
Castrol a desfășurat un sondaj cu 1.000 de conducători auto din România, pentru a determina factorii ce îi determină pe aceștia să recomande un service auto familiei și prietenilor
Sondajul evidențiază, de asemenea, potențiale preocupări cu privire la calitatea fluidelor și componentelor utilizate la anumite service-uri, 24% spunând că ar recomanda un service care utilizează „lubrifianți și piese de calitate superioară”.
Service-urile care oferă o experiență pozitivă pentru clienți au fost, de asemenea, mai probabil să fie recomandate de consumatori – 22% dintre respondenți ar recomanda un service care „explică în întregime tarifele pentru munca efectuată, când ridică mașina”, în timp ce 21% ar recomanda un service care „mă contactează cu privire la lucrările care ar putea fi necesare înainte de a efectua vizita”.
Criteriul menționat de cei mai mulți respondenți este că service-ul „explică și solicită aprobarea pentru orice lucrare necesară, înainte ca aceasta să fie efectuată”
Sondajul a identificat, de asemenea, factorii care au avut cel mai mic impact asupra conducătorilor auto în dorința de a recomanda un service. Doar 4% ar recomanda un service pentru că furnizează WiFi gratuit și doar 4% dacă oferă băuturi calde și reci. Service-urile preocupate de costurile în creștere ale furnizării de mașini de curtoazie pentru clienți vor fi asigurate de faptul că doar 7% ar recomanda un service pentru că sunt furnizate astfel de vehicule.
Layla Yebaile, director de marketing pentru service și întreținere la Castrol a declarat: „În vreme ce mai mulți consumatori doresc să-și reducă cheltuielile casnice ca răspuns la creșterea costului privind viața, este important să încurajăm șoferii să continue cu lucrările esențiale de service, întreținere și reparații pentru a asigura funcționarea sigură și eficientă a vehiculelor lor. Sondajul nostru oferă perspective interesante asupra factorilor care sunt mai susceptibili la a genera recomandări care vor ajuta la creșterea numărului de programări la service, precum și modalități de a spori retenția clienților.”
Următorii factori importanți sunt că service-ul „a rezolvat problemele experimentate anterior cu mașina (menționat de 26%), are personal care „explică pe deplin, față în față, orice lucrare efectuată (25%) și s-a dovedit „bun” în raportul calitate/preț” (25%)
Rețeaua Castrol SERVICE oferă soluții de formare și oferte de marketing pentru a crește și reține traficul de clienți, pentru a spori oportunitățile de vânzare în plus, precum și a emite service-uri cu o certificare terță asociată de la TÜV. În prezent, sunt peste 400 Castrol SERVICE în România, care beneficiază de o serie de beneficii, cum ar fi suport de marketing și posibilitatea de a oferi șoferilor o garanție gratuită pentru orice vehicul întreținut folosind lubrifianți Castrol.