Porsche a publicat primele imagini cu cea mai nouă versiune a logo-ului mărcii. Versiunea modernizată aduce o serie de modificări discrete.
Porsche sărbătorește 75 de ani de existență în 2023, ocazie cu care a modernizat și logo-ul specific mărcii germane. Blazonul mărcii are parte de o serie de modificări discrete, logo-ul rămânând fidel designului folosit încă din 1952. Porsche updatează constant emblema mărcii, aceasta fiind modificată în 1954, 1963, 1973, 1994 și 2008.
Logo Porsche nou
Cea mai evidentă modificare este textura în forma unui fagure de miere aplicată în zonele roșii ale logo-ului. A reapărut denumirea orașului Stuttgart marcată cu litere negre în centrul blazonului deasupra calului cabrat care are o nouă siluetă, iar nuanța aurie este nouă. Noua emblemă va fi introdusă pe modelele constructorului spre finalul anului. Dacă clienții doresc, aceștia își pot comanda vechile logo-uri prin intermediul departamentului Porsche Classic.
Emblema a fost folosită pentru prima dată pe modelele Porsche începând din 1952, deși marca germană producea mașini încă din 1948. Armăsarul cabrat de pe logo este inspirat din stema orașului Stuttgart, în timp ce restul elementelor sunt stilizate din blazonul Wurttemberg-Hohenzollern, un teritoriu care a existat între 1945 și 1952.
Porsche Cayenne facelift
Via Porsche