Ferrari reușește să obțină o victorie istorie în ediția centenară a cursei de 24 de ore de la Le Mans. Echipajul cu numărul 51, pilotând noul model Ferrari 499P Hypercar a urcat pe cea mai înaltă treaptă a podiumului.
Ferrari a terminat cursa de 24 de ore de la Le Mans pe prima poziție a podiumului cu echipajului #51 format din piloții Alessandro Pier Guidi, James Calado și Antonio Giovinazzi. Podiumul a fost completat de echipajele Toyota și Cadillac.
La revenirea constructorului italian în competiția de top pe circuitul de la Sarthe cu noul 499P Hypercar, echipajul #51 a adus Ferrari prima victorie categorică la Le Mans. Ferrari a înregistrat ultima victorie la clasa regină la Le Mans în 1965.
Mașina Ferrari a trecut linia de sosire cu 1 minuat și 21 secunde în fața echipajului Toyota #8 format din Sebastien Buemi, Brendon Hartley și Ryo Hirakawa.
Podiumul a fost completat de echipajul Cadillac alcătuit din Alex Lynn, Earl Bamber și Richard Westbrook.
Ediția centenară a cursei de 24 de ore a fost una de uzură cu numeroase abandonuri, perioade de ploaie intensă și aproape 3 ore de neutralizări cauzate de numeroasele accidente.
Clasa LMP2 a fost câștigată de echipa poloneză Inter Europol Competition cu ORECA nr. 34 pilotat de Jakub Smiechowski, Albert Costa și Fabio Scherer. Bătălia la clasa LMP2 s-a dat până în ultimele minute ale cursei cu echipajul#41 Team WRT format din Louis Deletraz, Robert Kubica și Rui Andrade terminând pe locul doi.
Corvette Racing a obținut o ultimă victorie la clasa GTE Am la Le Mans, înainte ca această clasă să fie retrasă în favoarea mașinilor GT3 începând din 2024. Cu o singură mașină înscrisă și cu 10 minute petrecute în garaj pentru schimbarea unui amortizor, Corvette a reușit o victorie nesperată.