Lansată la Bangkok International Motor Show, a șasea generație a pick-upului Mitsubishi L200 rămâne diesel.
Mitsubishi a prezentat în Thailanda noua generație a pick-upului Triton, cunoscut în Europa ca L200. În următoarele luni, acesta va fi introdus treptat pe principalele piețe ale lumii. Bazat pe un nou șasiu tip scară cu 60% mai rigid decât precedentul și caracterizat prin utilizarea extensivă a aluminiului pentru caroserie, Mitsubishi L200 (numit Triton în Asia) va fi oferit în variante single, club și double cab.
Aspect masiv și culori vii
Stilul masiv a evoluat și mai mult, iar partea din față mai ales a căpătat un nou look, în vreme ce interiorul a păstrat tradiția instrumentelor analogice, cu o mulțime de comenzi fizice și displayul infotainmentului deasupra.
În lumea pick-upurilor, unul dintre elementele fundamentale este bena. Mitsubishi s-a străduit să coboare înălțimea podelei acesteia cu 45 mm, pentru a ușura operațiunile de încărcare și descărcare. Pe de altă parte, spațiul din habitaclu a crescut fără a fi afectate masa totală și, în consecință, eficiența.
L200, exclusiv diesel cu tracțiune integrală
Suspensiile sunt cu brațe duble suprapuse în față și arcuri lamelare în spate. Tracțiunea integrală este oferită în două variante, Easy Select 4WD și Super Select 4WD-II. Aceasta din urmă este prevăzută cu Active Yaw Control (AYC), care acționează asupra frânelor frontale, diferențialului central blocabil, reduce tracțiunea de la patru la două roți și combină tracțiunea integrală cu cele șapte moduri de conducere, Normal, Eco, Gravel , Snow, Mud, Sand și Rock. Deocamdată, Mitsubishi a anunțat pentru L200 doar motorul diesel de 2,4 litri în versiuni de 150 CP și 330 Nm, 184 CP și 430 Nm, 204 CP și 470 Nm. Unele au cutie manuală, în timp ce altele sunt cuplate standard cu o transmisie automată cu șase trepte.
Citește pe AutoExpert ➡ Test cu actuala generație L200 💡
via Mitsubishi