În acest an, pe 10 noiembrie, eMAG vine cu cel mai mare eveniment de Black Friday, cu peste 2,8 milioane de oferte. Valoarea reducerilor pregătite de eMAG se ridică la 390 de milioane de lei și se aplică la cel mai mic preț al unui produs din ultimele 30 de zile, iar procentul mediu de reducere va fi în jur e 30%.
Față de anul 2022, clienții eMAG au pus în coș cu 7% mai multe produse și au cumpărat în medie cu 17% mai multe unități. Drept urmare, bugetul mediu pe care clienții l-au alocat pentru această zi, este de 2855 lei, cu 11% mai mult decât în anul precedent. Pe 10 noiembrie, eMAG așteaptă vânzări în valoare de 680 de milioane de lei.
În oferta de Black Friday din acest an vor fi disponibile produse de toate felurile, din toate categoriile, de la televizoare, electrocasnice mici și mari, telefoane, haine, la produse alimentare sau de îngrijire personală. Anul acesta se vor regăsi și oferte din portofoliul a 29 mărci auto (peste 100 de modele) și 27 mărci de motociclete, scutere, ATV-uri, jetski-uri sau bărci cu motor. Această gamă de produse este în creștere față de anul anterior.
Anul acesta au fost suplimentate, de asemenea, și ofertele de călătorie. În România, vor exista reduceri de până la 60% la 39.000 nopți de cazare, dar vor fi disponibile și destinații exotice, precum Maldive, Bali sau Kenya. Tot legat de acest domeniu, eMAG va pune la dispoziție și 5000 de vouchere de reduceri de până la 50% pentru bilete de avion.
EMAG își ia angajamentul să livreze toate produsele comandate în această vineri până la data de 24 noiembrie, cu mențiunea că majoritatea vor fi livrate în primele cinci zile de la eveniment. La acest lucru ajută și investițiile de 43 de milioane de euro în hub-ul logistic de la Joița, unde capacitatea de procesare a crescut cu 20% față de anul anterior, iar cantitatea de ambalaje folosită s-a diminuat cu 10%.