Renault Captur model 2025 este, de fapt, faceliftul celei de-a doua generații, lansată la sfârșitul lui 2019 ca model 2020. Noutățile principale: plug-in hybridul iese din gamă, zona frontală este în ton cu noua imagine Renault, au apărut culori exterioare noi, jantele sunt aduse la zi, la fel și instrumentarul și sistemul de operare.
A trecut un deceniu de când am făcut cunoștință cu prima generație. De atunci, francezul a fost vândut în mai bine de două milioane de unități. Acum, ne este prezentat faceliftul celei de-a doua generații.
Gabaritul a rămas identic cu al versiunii pre-facelift, dar anumite elemente sunt nou-nouțe. De exemplu, zona frontală adoptă limbajul de design prezentat în premieră de Clio. Semnătura luminoasă este nouă, la fel și tușele măștii și ale barei de protecție. Standard, farurile vin cu tehnologie full-LED și rulează o secvență de deschidere la deblocarea ușilor.
Stopurile sunt acoperite de un plastic transparent, care lasă expusă structura complexă a acestora. Și bara de protecție din spate a fost retușată.
Sunt dispinibile trei niveluri de echipare: Evolution, Techno și, în premieră, esprit Alpine.
➡ Vezi aici clipul video cu Renault Scenic! 💡
Evolution vine standard cu jante Flexwheel, din tablă (cu aspect de jante din aliaj), pe 17 inchi și ornamente din plastic negru mat în zona inferioară a caroseriei. Techno oferă standard jante din aliaj pe 18 inchi și ornamente negre lucioase. În sfârșit, esprit Alpine (foto jos) aduce embleme și rame pentru geamuri de culoare neagră, lucioase, jante pe 19 inchi cu design specific și ornamente gri mate. Înainte, diametrul maxim al jantelor era de 18 inchi.
Clienții au la dispoziție 14 combinații cromatice exterioare, incluzând aici culorile uni și versiunile în două nuanțe. Noutățile sunt culoarea Gri Zinc a caroseriei și Gri Perlă a plafonului.
Sustenabil și prietenos cu utilizatorul
La interior sunt utilizate mai multe materiale sustenabile. De exemplu, s-a renunțat la utilizarea pielii și a cromului, iar tapițeria este realizată din materiale reciclate.
Instrumentarul de bord digital de 10 inchi este înlocuit cu unul de 10,25. Nou este și sistemul multimedia OpenR Link, cu SO Android Automotive 12 integrat, adus în premieră în segmentul B. Și ecranul tactil central este nou și are o diagonală de 10,4 inchi. Sunt peste 50 de aplicații descărcabile din Google Play pe acest SO. Secvența audio de bun venit a fost compusă de Jean-Michel Jarre, la fel ca și sunetul exterior al versiunii E-Tech în cazul rulării pur electrice.
Spațiul interior, volumul portbagajului și gabaritul rămân neschimbate.
Renault Captur model 2025: dispare PHEV-ul
Gama de motoare este formată din 1.0 TCe 90 CP (3 cilindri, cutie manuală cu 6 tr.), 1.3 TCe de 140 CP (4 cilindri, mild hybrid la 48V și cutie manuală cu 6 tr.), 1.3 TCe 160 CP (4 cilindri, mild hybrid la 48V și cutie automată cu dublu ambreiaj, EDC, cu 6 tr.), 1.0 TCe+GPL de 100 CP și E-Tech full hybrid, de 145 CP (cutie multimodală). Ultimul poate primi și sistem Extended Grip, care ameliorează tracțiunea pe suprafețe alunecoase.
Noutatea este dispariția din gamă a sistemului de propulsie plug-in hybrid.
Și pe noul Captur a fost integrat butonul My Safety Switch, care permite activarea și dezactivarea mai multor funcții de asistență dintr-o singură apăsare.
Producția va continua la uzina din Valladolid, Spania. Comenzile se vor deschide în această lună.
➡ Vizitează aici site-ul Renault! 💡