Noul 911 cu tracţiune integrală este lansat pe piaţă în patru versiuni – modelul 911 Carrera 4 şi 911 Carrera 4 S, fiecare cu versiunea Coupe şi Cabriolet și conform cifrei 4 – tracțiune integrală.
Cea mai distinctivă caracteristică a modelului 911 cu tracţiune integrală rămâne secţiunea amplă din spate: comparativ cu modelul cu tracţiune pe spate, locaşurile roţilor din spate sunt cu 22 de milimetri mai proeminente, iar cauciucurile din spate sunt cu 10 milimetri mai late. Clasica bandă roşie ce conectează cele două faruri a fost, de asemenea, redesenată.
Porsche Intelligent Performance – performanţă de condus înaltă, nivel mic de consum de combustibil
Toate noile modele sunt echipate în mod standard cu o cutie de viteze manuală cu 7 trepte, iar cutia de viteze Porsche Doppelkupplung (PDK) este disponibilă opţional. Modelul 911 Carrera 4 Coupe cu 350 CP (257 kW) accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 4.5 secunde (Cabriolet: 4.7 secunde)şi atinge o viteză maximă de 285 km/h (Cabriolet: 282 km/h), în funcţie de echipare. Consumul de combustibil pentru versiunea cu PDK este de 8.6l/100 km (CO2 203 g/km) pentru Coupe şi 8.7 l/100 km (CO2 205g/km) pentru Cabriolet.
Versiunile Coupe şi Cabriolet ale modelului 911 Carrera 4 S au fiecare câte un motor de tip boxer de 3.8 litri montat în spate, care produce 400 CP (294 kW), ceea ce face posibilă accelerarea până la 100 km/h în 4.1 secunde (Cabriolet: 4.3 secunde) şi o viteză maximă de 299 km/h (Cabriolet: 296 km/h), cu o configuraţie potrivită. Valorile consumului de combustibil cu PDK sunt de 9.1 l/100 km (CO2 215 g/km) pentru Coupe şi 9.2 l/100 km (CO2 217 g/km) pentru Cabriolet.
Nou: indicatorul pentru tracţiune integrală, Porsche Active Safe, trapa de sticlă glisantă, pachetul Sport Chrono extins
În noul 911 Carrera 4, un nou meniu îl informează pe şofer cum este distribuită puterea motorului prin intermediul sistemului de tracţiune integrală Porsche Traction Management. În plus, odată cu noile modele 911 Carrera cu tracțiune integrală, Porsche lansează sistemul opţional Adaptive Cruise Control diponibil pentru toată gama, care controlează distanţa faţă de maşinile din trafic şi viteza maşinii. Atunci când este comandată cu cutia de viteze PDK, sistemul ACC are şi funcţia de siguranţă Porsche Active Safe (PAS), care ajută la prevenirea coliziunilor frontale. De asemenea, Porsche a lansat o nouă trapă glisantă de sticlă, care este disponibilă opţional pentru 911 Carrera Coupe. Experienţa de condus la volanul modelelor 911 cu cutie de viteze manuală şi pachetul Sport Chrono poate fi chiar mai sportiv – în modul Sport Plus, sistemul decuplează automat ambreiajul când maşina este subturată.
Noile modele cu tracţiune integrală înlocuiesc o generaţie anterioară de succes, din care au fost vândute 24,000 de unităţi începând din anul 2008. Aceasta reprezintă o proporţie de 34% din totalul vânzărilor celei de-a doua generaţii de modele 997. Generaţia anterioară a fost lansată cu unul dintre cele mai importante avansuri de tehnologie pe care le-a înregistrat modelul 911 cu tracţiune integrală. Astfel, noutăţile erau motoarele cu injecţie directă de benzină, cutia de viteze Porsche Doppelkupplung (PDK) şi sistemul Porsche Traction Management (PTM) controlat electronic. În iulie 2011, Porsche a încoronat seria cu modelul 911 Carrera 4 GTS, al cărui motor de 3.8 litri dezvolta 408 CP (300 kW).
Premieră mondială la Salonul Auto Internaţional de la Paris
Noul Porsche 911 Carrera cu tracţiune integrală va avea prima apariţie publică la ediţia de anul acesta a Salonului Auto Internaţional de la Paris. Noile modele 911 vor fi lansate la sfârşitul anului. Preţurile fără TVA în România sunt de 86916 euro pentru 911 Carrera 4 Coupe şi 97976 euro pentru Cabriolet. Modelul 911 Carrera 4 S costă 99730 euro în varianta Coupe şi 110582 euro în varianta Cabriolet.