Administrația Națională pentru Siguranța Traficului din SUA a anunțat luni că a lansat două noi investigații privind rechemările în service ale Ford, intensificând controlul asupra celui de-al doilea mare producător auto american.
Acest lucru urmează după recenta înțelegere dintre Ford și agenție, în cadrul căreia Ford a fost de acord să plătească o amendă civilă în valoare de 165 de milioane de dolari, după ce o anchetă a NHTSA a arătat că societatea nu a rechemat prompt vehiculele cu camere retrovizoare defecte.
Prima investigație se referă la 112.000 de SUV-uri Ford Expedition, concentrându-se pe potențiale probleme cu retractoarele centurilor de siguranță. NHTSA a primit trei plângeri conform cărora pretensionatorul retractorului centurii de siguranță s-a declanșat din greșeală, provocând un zgomot puternic urmat de strângerea rapidă a centurii de siguranță și blocarea acesteia. Această investigație vine după ce Ford a rechemat în februarie 77.000 de SUV-uri Expedition și Lincoln Navigator pentru a rezolva o problemă similară.
Cea de-a doua anchetă se concentrează pe o rechemare anterioară a aproximativ 456.000 de vehicule Ford Bronco Sport și Ford Maverick, care a fost emisă în aprilie din cauza unei pierderi de putere cauzate de o baterie de 12 volți defectă. Rechemarea a implicat actualizări de software menite să îmbunătățească detectarea problemelor de încărcare a bateriei. Cu toate acestea, NHTSA a primit 15 rapoarte care indicau incidente de pierdere a puterii la vehiculele Bronco Sport care primiseră deja actualizarea, ceea ce a determinat agenția să evalueze dacă rechemarea abordează problema în mod adecvat.
Ford a declarat că lucrează îndeaproape cu NHTSA la ambele investigații.
Înțelegerea de săptămâna trecută cu NHTSA impune Ford să revizuiască toate rechemările în service depuse în ultimii trei ani, asigurându-se că acestea sunt complete și exacte. Dacă este necesar, compania trebuie să emită rechemări suplimentare. NHTSA a criticat marca pentru că a furnizat informații incomplete sau inexacte, nu a prezentat în timp util rapoarte trimestriale privind anumite rechemări și nu a asigurat accesul public deplin la datele privind rechemările. Cu toate acestea, Ford nu a fost de acord cu constatările NHTSA, susținând că acțiunile sale au fost în conformitate cu cerințele de reglementare.
Northvolt, un jucător-cheie în eforturile Europei de a concura cu China pe piața bateriilor pentru vehicule electrice se luptă să…
Xiaomi și-a majorat targetul de livrarări a vehiculelor electrice pentru a treia oară în acest an, urmărind acum să livreze…
Revista Auto Motor și Sport a aniversat 27 de ani de prezență pe piața din România. Și nu oricum, ci…
Marca Citroen a grupului Stellantis devine tot mai clar, de la un an la altul, un concurent pentru Dacia. Viitorul…
Procurorii americani investighează dacă Tesla a indus în eroare investitorii și consumatorii cu privire la capacitățile sistemelor sale Autopilot și…
Flota dumneavoastră de vehicule comerciale se confruntă zilnic cu provocări variate, astfel că fiecare vehicul trebuie să fie în stare…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment