Dacia, 10.000 de comenzi online în 2024

Dacia

Dacia a înregistrat în acest an 10.000 e comenzi prin platforma sa de e-commerce, clienții având opțiunea de a plăti un avans de 500 de euro pentru rezervare iar restul sumei la livrare sau de a plăti integral online.

Pe 16 decembrie 2024, platforma de e-commerce a Dacia a înregistrat livrarea vehiculului cu numărul 10.000 din acest an. Conform producătorului este vorba de un Duster Extreme din noua generație, versiune care beneficiază de echipamente precum aer condiționat automat, bare de pavilion modulare, cameră video pentru asistență la parcare și sistem multimedia cu ecran de 10 inch.

Clientul, un tânăr antreprenor în domeniul IT & Tech, deja posesor al unui alt vehicul Duster din generația anterioară, a ales să folosească platforma de e-commerce Dacia pentru a comanda noua mașină și a optat pentru metoda de finanțare de tip leasing oferită de Mobilize Financial Services prin care a beneficiat de multiple avantaje incluse în pachetul FlexBox precum asistența rutieră, revizii la reparatorii autorizați și garanție extinsă.

„Mi-am dorit o mașină spațioasă, pentru deplasările zilnice, dar cu care să pot merge în weekend-uri pe teren accidentat, în zone montane, unde îmi place să evadez uneori, fără să-mi fac griji legate de calitatea drumurilor. Noul design a fost un mare plus, mașina arată foarte bine, sportiv și modern, iar interiorul e și el din altă ligă”, și-a justificat clientul alegerea.

Lansată în 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia este un instrument practic și rapid pentru rezervarea și achiziția unui vehicul. Clienții au posibilitatea de a verifica stocul real și actualizat în timp real pentru toate modelele din gamă.

Aceștia pot rezerva autovehiculul plătind o taxă de 500 de euro, urmând ca diferența de preț să fie achitată în momentul livrării, sau pot alege să plătească integral online.

În 2024, numărul clienților care au ales să plătească integral online vehiculul ales a crescut de cinci ori față de anul precedent, cele mai multe comenzi fiind înregistrate pentru modelul Logan.

Platforma de e-commerce Dacia face parte din strategia pe termen lung de digitalizare a mărcii, menită să îmbunătățească și să simplifice relația cu clienții. În decursul anului 2024, platforma a evoluat pentru a răspunde nevoilor clienților, incluzând acum varianta de a configura și lansa în fabricație online anumite modele, precum și posibilitatea de a accesa 100% online metoda de finanțare oferită de Mobilize Financial Services.

Dacia a dezvoltat în ultimii ani o serie de instrumente specifice, printre care aplicația MyDacia, care oferă acces la o gamă largă de servicii, și Dacia AR, aplicația de realitate augmentată, care le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia la scară naturală și chiar să intre, virtual, în vehicul.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Deschidere test stabilitate Alfa Romeo Stelvio

Test de stabilitate – Curbe periculoase

Probelor de dinamică pe care le realizăm, de obicei, pe pista noastră din Vairano, le adăugăm azi unul extrem de provocator: schimbarea

Mercedes-Benz-CLA-AutoExpert

Primul contact cu noul Mercedes-Benz CLA

Colegii de la Quattroruote au urcat la bordul viitorului Mercedes CLA, așteptat în 2025, pentru o foarte scurtă experiență ca pasageri. Ocazia

Scroll to Top