Leapmotor a ajuns la 450 de dealeri și 1.500 de livrări în Europa

Leapmotor este prezent în Europa din septembrie anul trecut, datorită parteneriatului cu grupul Stellantis. Dar care sunt rezultatele obținute până acum prin strategiile de expansiune ale mărcii chineze?

 

Răspunsul se află într-o declarație publicată de filiala germană a întreprinderii comune Leapmotor International, capabilă să-și extindă rapid activitățile pe Bătrânul Continent: de exemplu, există deja 450 de puncte de vânzare în 14 țări, puțin mai puțin decât obiectivul inițial stabilit pentru 2025 de 500 de dealeri. Din acest motiv, ștacheta a fost ridicată și în acest an obiectivul este de a depăși pragul de 600. În România, până la data publicării materialului există 22 de dealeri Leapmotor.

Joint-venture-ul vorbește despre o „evoluție pozitivă” a portofoliului de comenzi și subliniază că a livrat peste 1.500 de vehicule clienților europeni începând din septembrie anul trecut. Vânzările sunt susținute în principal de Germania, unde înmatriculările au fost de 155 numai în luna ianuarie; un nivel nu departe de 180 pentru întregul trimestru al patrulea din 2024. Tot în Germania, cota Leapmotor în segmentul BEV s-a dublat față de decembrie, ajungând la 0,4%. „Suntem pe drumul cel bun”, a declarat directorul executiv Tianshu Xin. „În general, afacerea noastră este în accelerare. Dorim să ne mărim semnificativ creșterea pe parcursul anului și ne așteptăm la un impuls suplimentar din partea C10.” Printre altele, D-SUV-ul va fi disponibil în curând și în varianta cu range extender.

În luna Decembrie 2024, în România au fost înmatriculate 14 modele Leapmotor, 2 C10 și 12 T03. În ianuarie 2025, Leapmotor s-a clasat pe locul 4 în topul mașinilor electrice înmatriculate, cu 47 de unități. Asta înseamnă de aproape 4 ori mai mult față de luna anterioară. Primele trei poziții sunt ocupate de producători consacrați de modele electrice, precum Dacia, Renault și Tesla.

Leapmotor T03 va fi cu siguranță apreciat pentru transportul urban și va reprezenta o alternativă viabilă pentru Dacia Spring. T03 are baterie mai mare, motor mai puternic și interior mai spațios decât rivalul „autohton”, iar prețul de pornire este similar.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top