La 1 Noiembrie 2012 s-a dat startul ”Caravanei 301”: 3 continente, 17 țări și peste 10.000 km. ”Caravana 301” va construi notorietatea și reputația modelului 301: noua berlină va contribui la extinderea internațională a mărcii Peugeot. Începând cu data de 1 noiembrie puteți urmări itinerariul ”Caravanei 301” pe www.route301.peugeot.com.
În parteneriat cu filialele și importatorii din cele 17 țări pe care le va străbate în Europa Centrală si de Est și țările Magreb, ”Caravana 301” va urma două trasee: nordic, de la Istanbul la Moscova și sudic, de la Istanbul la Casablanca.
“Caravana 301” urmărește două obiective bine definite:
– Competența și reputația, oferind posibilitatea VIP-urilor și blogger-ilor să-și traverseze țara la bordul Peugeot-ului 301;
– Un ”test complet”, participanții având posibilitatea să aprecieze și să evalueze calitățile autoturismului: confortul, spațiul, robustețea și fiabilitatea pe drumurile din țările în care va fi lansat în următoarele luni.
Timp de aproximativ o lună ”Caravana 301” va străbate drumurile din Rusia până la marginea Saharei:
– 3 noi modele 301 pentru fiecare traseu
– 2 rute: Istanbul –Moscova și Istanbul-Casablanca
– 17 țări traversate
– 35 etape
– 70 conducători auto invitați
– 21 evenimente locale
– peste 10.000 km parcurși
Guillaume Couzy, Director de Marketing & Comunicare Peugeot afirmă: “Caravana 301 este o abordare originală, ce presupune participarea publică, pentru a eviden ia expertiza Peugeot pe segmentul berlinelor de familie. Rutele propuse reflectă geografia comercială a modelului 301, iar liderii de opinie invita i întăresc rapid reputa ia noului 301, un aspect important în demersul de interna ionalizare al Mărcii”.
Există 2 cifre care sintetizează accelerarea interna ionalizării mărcii Peugeot: vânzările în afara Europei, din totalul vânzărilor la nivel mondial, au crescut de la 36% în 2005, la 48% în 2011. Modelele 408, 508 308 sedan si 208 contribuie semnificativ la evolu ia Peugeot pe pie ele majore în creștere din China, America Latină și Rusia.
Acum a venit modelului 301 să extindă oferta interna ională Peugeot: un sedan accesibil și atractiv, cu o lungime de 4.44 m, creat pentru a satisface așteptările noilor clienți, care achizi ionează pentru prima dată un autovehicul, tinand cont de design, confort, tehnologie și robustețe. Modelul 301, construit la uzina din Vigo (Spania) precum și la Wuhan (China) va fi comercializat în lunile următoare în Turcia, Europa Centrală și de Est, Rusia, Ucraina, țările Magreb, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina iar la sfârșitul anului 2013 și în China. Target-ul anual de vanzari pentru noul Peugeot 301 este de 150.000 de unitați.