Noua Mazda3 debutează la Frankfurt 2013

Mazda3

Noua Mazda3 va fi în centrul atenţiei la standul Mazda de la salonul internaţional auto de la Frankfurt de anul acesta. Deşi modelul va fi pus în vânzare abia în octombrie, acesta şi-a dovedit deja aptitudinile pe şosea pe parcursul unui drive test extrem.

Nivelul de echipare al noului model este unul generos pentru clasa compactă. Noul concept de conectivitate Mazda poziţionează cel mai bine vândut model al companiei în topul segmentului. Sistemul a adăugat unor funcţii de bază, cum ar fi afişarea e-mailurilor şi a mesajelor sms, o gamă de conţinut gratuit mobil care poate fi vizualizat în siguranţă. Acesta include Facebook, Twitter şi aplicaţia Aha™, cu zeci de mii de posturi radio bazate pe tehnologie cloud, audio book-uri şi altele.

La fel ca şi primele două modele Mazda de nouă generaţie, Mazda3 beneficiază de aceleaşi linii ale filosofiei de design premiate KODO. Exteriorul prezintă o siluetă îndrăzneaţă şi puternică care exprimă energie latentă şi o calitate superioară. Indiferent de tipul de caroserie, hatchback sau sedan, formele contribuie la scăderea consumului de combustibil mulţumită unora dintre cele mai bune coeficiente aerodinamice din segment.

Tehnologie care sfidează convenţiile
În habitaclu noul interior Mazda oferă un confort sigur şi ergonomic. Beneficiind de proporţii mai mari decât generaţia anterioară, noua Mazda3 prezintă şi o interfaţă om-maşină optimizată (HMI). Cele mai importante caracteristici includ Active Driving Display, sistemul Mazda de head-up display, un alt element rar în clasă şi sistemul central de comandă redesenat care permite operarea eficientă a funcţiilor de infotainment fără a necesita privirea şoferului.

Noua Mazda3 este totodată al treilea model care integrează gama completă de tehnologii SKYACTIV. În centrul acestora se află motoarele pe benzină foarte eficiente care generează între 100 şi 165 CP şi un diesel de 150 CP. Acestea sunt cuplate la două cutii de viteze: automată şi manuală cu şase rapoarte pentru a livra performanţe impresionante pe o plajă largă şi liniară de turaţii precum şi un consum de combustibil şi emisii de CO2 remarcabile în condiţiile de zi cu zi.

Una dintre cele mai încercate Mazda3 va fi, de asemenea, expusă la Frankfurt după ce a fost condusă direct de la fabrica din Japonia. Este una dintre cele opt modele hatchback care parcurg în acest moment traseul de 15.000 de km “Mazda Route3 Hiroshima-Frankfurt Challenger Tour 2013” prin Rusia, Belarus şi Polonia. Alte maşini de pe traseu, care sunt programate să ajună la Frankfurt odată cu startul salonului, vor fi expuse în aer liber în cadrul expoziţiei. Standul Mazda va fi localizat în hala 9, standul B12. Conferinţa de presă va avea loc pe 10 septembrie la ora 14:00.

Scurt istoric Mazda3
Cel mai important model Mazda a fost lansat în urmă cu 10 ani, când prima generaţie a ieşit de pe linia de producţie din Japonia. Combinând în mod plăcut design-ul şi plăcerea de a conduce, Mazda3 a devenit cel mai bine vândut model Mazda. Cea de-a doua generaţie, mai uşoară, mai sigură şi mai manevrabilă a fost lansată în 2009. Aceasta a continuat să construiască pe urmele predecesorului, obţinând recunoaşterea publicului, a presei şi a specialiştilor auto din întreaga lume cum ar fi J.D. Power. Până în prezent primele două generaţii au fost vândute în 3,6 milioane de exemplare şi au câştigat 136 de premii. Un nou capitol al poveştii de succes care sfidează convenţionalul începe cu cea de-a treia generaţie Mazda3.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top