Mercedes-Benz România susţine festivalul Noaptea Devoratorilor de Publicitate, în calitate de Maşină Oficială.
Mercedes-Benz România susţine noua ediţie Noaptea Devoratorilor de
Publicitate, festivalul ajuns la al optsprezecelea an de organizare pe plan
local. Mercedes-Benz Clasa A, reprezentantul noii generaţii de maşini compacte,
va fi alături de pasionaţii de publicitate pe 15 şi 16 noiembrie, în calitate
de Maşină Oficială.
Începând cu
ora 20:30, Cinema Patria va găzdui Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Timp de opt
ore, peste 300 de spoturi vor fi aduse în atenţia oamenilor de publicitate, deopotrivă aspiranţi sau experimentaţi. Mercedes-Benz România va pune la dispoziţia invitaţilor autoturisme Clasa A, reprezentând „pulsul unei noi generaţii”.Mihai
Bobonete de la Cafe Deko şi DJ&Producer Mongol vor deschide evenimentul,
completat ulterior de activări speciale si multe surprize pregătite pentru publicul prezent. În plus,
Mercedes-Benz România a pregătit o aplicaţie specială de Augmented Reality, cu care îi va surprinde pe invitaţi.„Dincolo de
tradiţia sa de peste 125 de ani,
Mercedes-Benz îşi doreşte să fie un brand creativ şi non-conformist, care se redefineşte an de an. Pe plan local, de câte
ori avem ocazia, ne asociem cu manifestări care ies din tiparele obişnuite, pentru a sublinia caracterul
inovator şi inspiraţional al acestei mărci”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate
PR/Communications Mercedes-Benz România. Mai mult, înainte de începerea acestei ediţii, Mercedes-Benz
România a lansat pe pagina oficială de Facebook un concurs, oferind invitaţii duble la eveniment. Printr-o aplicaţie dedicată, fanii pot vota cel mai
apreciat spot Mercedes-Benz, dintr-o selecţie a celor mai creative reclame realizate la nivel
internaţional în 2013.