Fiecare tip de motor are sunetul lui: un V8 sună într-un fel, în timp ce un șase în linie are cu totul altă tonalitate. Audi are o tradiție îndelungată în dezvoltarea motoarelor cu cinci cilindri în linie, iar acest ultim concept pe care firma bavareză din Ingolstadt îl va duce la Worthersee folosește un motor cu o asemenea configurație. Mai puțin tradițională este soluția aleasă pentru supraalimentarea lui, respectiv un sistem bi-turbo electric care-i permite o putere de 610 CP și o viteză maximă de 310 km/h – adaugă și tracțiunea integrală quattro și obții un timp de doar 3,6 secunde pentru sprintul 0-100 km/h. Și un clip video extrem de apetisant cu Auti TT Clubsport Turbo în acțiune.
RAR anunță că stațiile ITP sunt funcționale, dar nu pot elibera documente
Problemele tehnice cu care se confruntă Registrul Auto Român (RAR) continuă, însă instituția a anunțat reluarea activități la stațiile ITP. Fără însă