Vânzările Chevrolet în Europa au crescut cu 14% în primul trimestru al anului 2010, în comparație cu perioada similară a anului 2009. În România, creșterea a fost de 7,26%.
În primul trimestru al anului 2010, Chevrolet a vândut 107.070 de autovehicule în toată Europa, ceea ce echivalează cu o cotă de piaţă de 2,3 procente. Faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009, vânzările Chevrolet au crescut cu 14 procente, sau cu 12.748 de autovehicule (trimestrul 1 2009: 94.322). Într-un climat economic dificil, Chevrolet a reuşit să-şi sporească cota de piaţă pe 14 pieţe europene. În luna martie, Chevrolet a vândut 44.610 autovehicule în Europa, faţă de 35.854 în luna martie a anului 2009, marcând o creştere de 24 de procente.
În România, în primul trimestru al acestui an, Chevrolet a vândut 614 unităţi. În martie 2010 vânzările Chevrolet România (369 unităţi) au crescut cu 7.26% faţă de martie 2009.
Directorul reprezentanţei Chevrolet România, Cătălin Manta a declarat: „Estimăm că în primul trimestru al lui 2010 piaţa scade cu aproximativ 40% faţă de primul trimestru al lui 2009. În aceste condiţii Chevrolet estimează pentru primele 3 luni din 2010 o cotă de piaţă de 3.1% (peste cea a lui Chevrolet Europa) şi o creştere de 1.14% faţă de cea a primului trimestrului 2009.”