Partenerii Volkswagen cresc calitatea service-ului

Competiția organizată de Volkswagen are ca scop principal, motivarea partenerilor de service să scadă în mod continuu cota de reparații repetate și astfel să obțină creșterea calității service-ului efectuat.

Sezonul 4 al concursului Volkswagen Service Quality Award a inceput. Scopul principal este de a motiva partenerii de service sa scada in mod continuu cota de reparatii repetate si astfel sa creasca calitatea service-ului. Fiecare partener service are sansa de a lua parte la competitie. 

Concursul a luat start si pentru cei 32 de parteneri service Volkswagen din Romania: pe parcursul unui intreg an, vor fi urmarite valorile lunare ale satisfactiei clientului si numarul de reparatii repetate ale fiecarui partener. La sfarsitul concursului, la care anul trecut au luat parte 6,450 parteneri service Volkswagen din 27 tari, se va organiza marea finala la Wolfsburg, unde cei mai buni 100 parteneri service isi vor primi trofeele. 

In 2009, 32 parteneri Volkswagen au participat la faza nationala a concursului in Romania. La marea finala din Germania a participat SCORPION EXIM – Focsani.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top