Oficial: Duster Oroch, primul pick-up din istoria Renault

Renault Duster Oroch 1

Renault va prezenta la a șaptea ediție a salonului de la Buenos Aires care va avea loc între 19 și 28 iunie primul pick-up din istoria sa construit pe baza lui Dacia/Renault Duster care se va numi Duster Oroch. 

Renault Duster Oroch este primul pick-up de pe piață construit pe o platformă C de clasă compactă. Pick-up-ul se va vinde deocamndată sub marca Renault. Duster Oroch oferă cinci locuri veritabile și o benă generoasă la care se adaugă robustețea și fiabilitatea deja demonstrată a lui Renault Duster.

Oroch a fost prezentat prima oară sub formă de concept car la salonul Internațional de la San Pablo, Brazilia, în 2014. Renault a ales America de Sud pentru a-și prezenta primul său pick-up deoarece piața de pic-upuri ușoare este foarte dezvoltată în această regiune a lumii însumând vânzări de 900.000 unități pe an. dar majoritatea modelelor din acest segment sunt construite pe platforme B de clasă mică care au făcut compromisuri ori la lungimnea benei ori la spațiul pentru pasageri.

Decizia de a deriva un pick-up din Duster nu este nouă. Renault studiază această posibilitate încă de acum 3 ani iar lansarea pick-upului este o mutare logică deoarece Duster a fost în 2014 cel mai bine vândut model Renault în 2014, peste 1 milion de unități fiind produse de la lansarea sa.

Renault Duster Oroch a fost desenat de centrul de design Renault din America Latină (RDAL). Compact și modern, Oroch este oferit cu 4 uși și cinci locuri veritabile. Aripa spate mult evazată, pragurile proeminente și roll-barul din spatele lunetei vopsit în gri metalizat îi conferă un aer de forță și distincție. jantele de 16 inch sunt standard.

Pentru piața din America de Sud, Oroch va fi disponibil cu două motoare pe benzină de 1,6 litri și 2 litri. Interiorul este similar cu cel de la Dacia Duster facelift, iar în centrul planșei de bord regăsim cunoscutul sistem multimedia Media Nav cu ecranul tactil de 7 inch.

Renault nu a anunțat dacă Oroch se va vinde și sub marca dacia, dar acest lucru este foarte probabil. Pentru piața europeană dieselul de 1,5 litri cu 90 CP și 110 CP ar fi ideal. Și la fel ca și America de Sud nici pe piașa europeană nu există niciun pick-up bazat pe o platformă de clasă compactă.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top