Noiembrie 2015 reprezintă pentru noi un moment de cotitură în evoluția publicațiilor noastre. După 15 ani în care AutoExpert s-a dezvoltat și a rămas revista fanion a presei auto locale, trecem la un nivel superior, prin parteneriatul cu grupul italian Editoriale Domus, implicit cu una dintre cele mai puternice reviste auto globale – Quattroruote.
Echipa AutoExpert a trecut de criza profundă a pieței auto românești menținând standardele de calitate editorială, colaborând direct cu actorii din domeniu și generând împreună cu aceștia soluții comune și dezvoltând noi proiecte. Așa a apărut revista FloteAuto, care tocmai împlinește doi ani și care și-a câștigat în acest timp poziția de barometru pentru problemele specifice mașinilor de companie.
Firesc, ne dorim să fim și mai buni, iar una dintre direcțiile noastre strategice a fost colaborarea cu un partener global, care să ne ofere experiență, un plus editorial incontestabil (prin materiale imposibil de realizat în România), posibilitatea de a dezvolta noi proiecte editoriale și de a face parte din proiecte globale.
Primul pas este chiar acest număr AutoExpert, care vă oferă o nouă imagine, un nou design al paginilor și primele materiale reprezentative, provenind de la partenerii noștri.
Este vorba în primul rând despre un test complet având ca subiect anvelopele all season, cu măsurători ale performanțelor în condiții diferite de drum.
În acelasi timp, vom spori și calitatea revistei FloteAuto, prin preluarea unor materiale din revista Tutto Trasporti. Și acesta este doar începutul!
QUATTRORUOTE
Lansat în 1956, numele fanion al grupului este Quattroruote, o revistă etalon în Europa (330.000 de bucăți tipărite lunar, în Italia), care a devenit și un adevărat titlu internațional. Datorită metodologiei obiective și transparente, a posibilităților de testare, Quattroruote este o adevărată biblie în materie de teste auto. Întrucât industria auto italiană a devenit mai puțin vizibilă pe plan mondial, Quattroruote este și mai credibilă comparativ cu revistele auto germane sau franțuzești, care își susțin, de cele mai multe ori agresiv, industria proprie.
Cotațiile second hand reprezintă referințe atât pentru industrie, cât și pentru clienți. Edițiile speciale și suplimentele sunt referințe incontestabile pentru diferite segmente. Ghidurile și atlasele Quattroruote oferă informații practice, ilustrate cu hărți și imagini de producție proprie. Cărțile Quattroruote (diferite subiecte legate de automobil) sunt elegante, utile, bogat ilustrate și documentate, cu imagini și date din arhivele proprii.
Quattroruote este prezentă pe importante piețe auto mondiale, din China până în America Centrală și de Sud, sau din Rusia până în India. Fiecare partener international participă la schimbul de informații și de idei, la proiecte editoriale și la teste extinse.
Circuit propriu de testare
Quattroruote este singura revistă auto mondială care deține un circuit propriu de testare, omologat chiar și pentru teste specifice Formula 1. Construit pe o suprafață de 50 de hectare, oferă două trasee de test, în lungime totală de 8 km, o zonă pentru măsurarea zgomotului, un traseu off road și o zonă de 17.000 mp pentru alte teste specifice.
Quattroruote este singura revistă auto mondială care deține un circuit propriu de testare, omologat chiar și pentru teste specifice Formula 1. Construit pe o suprafață de 50 de hectare, oferă două trasee de test, în lungime totală de 8 km, o zonă pentru măsurarea zgomotului, un traseu off road și o zonă de 17.000 mp pentru alte teste specifice.
Editoriale Domus
Fondat în 1929 de către Gianni Mazzochi, este unul dintre cele mai importante grupuri media europene, cu activități în domenii de hobby, cum ar fi mobilitate, arhitectură și design, călătorii sau gastronomie.
Portofoliul Editoriale Domus include mărci vectori de opinie în segmentele specifice, oferă platforme de comunicare multimedia atât pentru clienții privați, cât și pentru profesioniști: reviste, ediții speciale, suplimente, cărți tematice, ediții digitale, producții video și TV, evenimente, conferințe, baze de date, servicii b2b.
Pe scurt, 7,5 milioane de exemplare tipărite anual, 7 milioane de utilizatori unici lunari, 42 milioane de pagini de internet vizitate lunar.
Prestigiul, tradiția și forța produselor Editoriale Domus au dus la o dezvoltare internațională a activității, prin diferite forme de parteneriat. Astăzi, partenerii externi sunt prezenți în 38 de țări.