Toyota România este noul partener oficial al echipei de baschet, Steaua CSM EximBank București. Asocierea se întinde pe patru ani și presupune utilizarea de către sportivii clubului a 5 unități Toyota Auris.
Parteneriatul a fost încheiat din dorința de a susține un sport care dezvoltă spiritul de echipă, inteligența, precizia precum şi capacitatea mentală de organizare, echipa de baschet Steaua fiind una cu tradiție, care anul acesta reprezintă România în prestigioasa competiție europeană inter-cluburi, EUROCUP. El vine în sprijinul promovării unei campanii europene deosebite, cu scopul de a-i aduce pe bucureșteni aproape de baschet, de sport și de performanță.
“Asocierea Toyota în cadrul acestui parteneriat este firească, având în vedere dorința noastră de a contribui activ la viata comunităților din țările în care suntem prezenți, la dezvoltarea spiritului de echipă și a unei vieți echilibrate într-un mediu cât mai curat . Fiind cel mai mare producător de autovehicule, cu operațiuni în peste 170 de țări, scopul Toyota este să devină un membru de încredere al comunităților locale în care activează. Pe de altă parte baschetul este un sport popular printre copiii și tinerii cu care noi ne dorim să găsim cât mai multe căi de comunicare și pe care dorim să îi încurajăm să iasă din case, să își facă prieteni și pur și simplu să facă sport” , a declarat Diana Stan, Marketing Director, Toyota România.
Clubul de Baschet Steaua se mândrește cu 21 de campionate câștigate și cu cea mai mare academie de copii din țară.
“Suntem mândri să avem un asemenea partener alături de echipă. Autoturismele Toyota Auris care le-au fost acordate jucătorilor reprezintă o facilitate demnă de un club profesionist, iar baschetbaliştii Steaua CSM EximBank le conduc cu mândrie. Avem un drum lung şi frumos către obiectivele pe care le-am fixat şi ne bucură faptul că putem “conduce cu stil” alături de Toyota”, a declarat Ionuţ Georgescu, General Manager, Steaua CSM EximBank.