Porsche Macan a primit o nouă versiune entry-level animată de un motor turbo cu patru cilindri și injecție directă, încă un semn că, treptat, întreaga gamă a constructorului german va adera la curentul turbo.
După 718 Boxster, Macan este al doilea model Porsche ce poate fi specificat într-o variantă supraalimentată de numai 2 litri. Nu este, însă, vorba despre același motor, unitatea prezentă pe Macan fiind derivată din cea dezvoltată de colegii de concern de la Audi.
Datele de uzină anunță o putere maximă de 252 CP, palpabilă între 5.000 și 6.800 rpm, cuplul maxim fiind estimat la 370 Nm, între 1.600-4.500 rpm. Transmisia automată PDK și tracțiunea integrală intră în echiparea de serie. Cutia manuală rămâne subiect tabu pentru Macan, însă, suspensia pneumatică adaptivă poate fi comandată contra cost.
Cu o masă la gol de numai 1.770 kg, noul Porsche Macan cu patru cilindri este cel mai ușor SUV din panoplia mărcii. Performanțele au bineînțeles doar de câștigat, drept consecință. Macan sprintează de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde și atinge o viteză maximă de 229 km/h. Odată adăugat pachetul Sport Chrono, bariera de 100 km/h este atinsă cu 0,2 secunde mai devreme. Consumul este, de asemenea, meritoriu, cu o medie de 7,2 l/100 km în regim mixt.
Noua variantă entry-level a lui Macan se diferențiază din punct de vedere estetic de frații din gamă prin culoarea neagră aplicată în mod repetitiv la nivelul ramelor geamurilor, a etrierilor de frână, precum și prin terminația dublă a evacuării. Pachetul de dotări va fi unul bogat, similar celui oferit în cazul modelului Macan S.
Listele de comenzi au fost deja deschise, prețul de pornire pe piața din România fiind stabilit la 50.100 euro fără TVA.