Lexus duce tehnologia la un nou nivel. Dupa ce a optimizat la maximum modelele RC F si GS F, a sosit timpul sa stranga legaturile dintre sofer (sau pilot) si masina.
Si cum altfel, daca nu prin introducerea unui nou scaun, care sa asigure o sustinere perfecta pe pozitie? Sigur, cu totii ne gandim la variante de scaune scoica sau cel putin agresiv profilate pentu o buna retinere pe pozitie. Ei bine, Lexus este cu un pas inainte si propune o noua abordare: ariciul. Da, ariciul sau scaiul, sau velcro, un produs care are peste 75 de ani vechime. Ei numesc noua tehnologie V-LCRO (Variable Load Coupling Rear Orientation) si o considera benefica la virajele luate in mare viteza.
Este atat de eficienta, incat este capabila sa mentina soferul pe pozitie chiar si la forte de peste 3 G, indiferent de directia acestora! Adica nu numai la viraje, ci si la franarile violente. Fireste, centura de siguranta nu este eliminata, pentru ca fortele dezvoltate la un potential accident pot depasi 20 G. Pentru a fi activ, acest material necesita un costum special, care sa se comporte in contact cu tapiseria exact ca si cele doua suprafete ale velcro-ului obisnuit. Desenul special al costumului include doar o portiune de material activ pe spate si sezut, care sa corespunda perfect cu cea de pe scaun. Pentru noile scaune, Lexus a creat o linie exclusiva de costume, care sunt croite individual pe dimensiunea fiecarui sofer in parte. Ma intreb doar daca soferul se poate desprinde de scaun fara ajutor. Privind filmul, pare ca nu.
Noua tapiserie nu este un studiu care nu va intra in productie. Dimpotriva, va fi oferita pe lista de optiuni a lui Lexus RC F si GS F care, cu un minim de 470 cp si tractiune spate au toate ingredientele necesare pentru a o pune la incercare.