Chevrolet Europe a vândut 351.308 de maşini din ianuarie până în septembrie, ceea ce reprezintă o creştere de 31.847 de maşini, sau 10,0 procente, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din anul anterior (2009: 319.461 automobile).
Cota pe piaţa europeană a companiei Chevrolet a crescut cu 0,24 puncte până la 2,5 procente, datorită procentelor câştigate în 14 ţări europene. În al treilea trimestru, Chevrolet a vândut 117.961 de automobile, reprezentând o cotă de 2,7 procente. În septembrie, Chevrolet a vândut 44.539 de unităţi, acoperind o cotă de 2,6 din piaţa europeană şi o creştere de 20 de procente faţă de anul 2009.
„Vânzările Chevrolet din al treilea trimestru sunt superioare cu 14 procente celor înregistrate în aceeaşi perioadă a anului precedent, o dovadă clară că noua noastră linie de modele mini compacte de mici dimensiuni şi cu aspect deosebit a făcut impresie,” a afirmat Wayne Brannon, directorul Chevrolet Europe. „În 2011, vom lansa şapte modele noi şi ne vom extinde portofoliul pentru a acoperi noi segmente de piaţă,” a adăugat Brannon.
Cu noul model de oraş Chevrolet Spark, marca Chevrolet şi-a mărit cota de piaţă în segmentul mini din Europa de la 5,9 la 7,4 procente şi ocupă locul patru privind cifra de vânzări din acest segment în Europa, cu 94.144 automobile vândute.
În segmentul de automobile notch-back compacte, modelul Chevrolet Cruze, care a fost desemnat de AUTOBEST Maşina anului 2010 şi a obţinut 5 stele la testele de siguranţă EuroNCAP, continuă să fie liderul de piaţă în multe ţări, deţinând cote de segment de până la 35%, de exemplu în Spania, unde în acest an au fost vândute 5.420 de modele Cruze din ianuarie până în septembrie.