La Geneva, Opel aduce a cincea generație Corsa OPC

Corsa OPC | AutoExpert.ro

După ce internetul a făcut din nou ce știe mai bine și a prezentat în avans niște poze cu noua Corsa OPC, Opel a decis să lanseze oficial micul lor hot-hatch înaintea dezvelirii de la Geneva

La foarte puțin timp de la lansarea noii generații a modelului Corsa, Opel vine și cu versiunea sportivă de top a mașinii sale de clasă mică. Denumită, la fel ca la modelele mai mari, OPC (Opel Performance Center), vine echipată cu un motor supraalimentat și se evidențiază prin intermediul designului mai agresiv.

Partea frontală a mașinii a fost serios revizuită, având prize de aer mai mari marcate cu inserții din aluminiu sau o capotă nouă cu un decupaj central care amintește, vag, de Subaru Impreza STI (pentru cei nostalgici, măcar, chiar dacă legăturile se opresc aici – sau poate că și noua culoare albastru flash ar putea face același lucru).

Corsa OPC | AutoExpert.ro

În partea din spate Corsa OPC poate fi echipată cu două tipuri de eleroane, unul mai discret (standard) și unul mai agresiv, pentru care vor opta probabil mai toți viitorii cumpărători ai mașinii. Mai jos, mașina vine echipată cu un sistem de evacuare Remus cu două guri de eșapament și un difuzor de aer prins între ele.

Corsa OPC | AutoExpert.roLa interior, susținerea e asigurată de scaunele Recaro în timp ce restul accentelor sportive obișnuite sunt la locul lor: volanul îmbrăcat în piele are secțiunea inferioară plată, iar schimbătorul de viteze și pedalele sport sunt inscripționate OPC.

Cel mai important lucru, însă, este motorul 1.6 Turbo ECOTEC care animă micul hot-hatch de la Opel. Este capabil să dezvolte 207 CP și nu mai puțin de 280 Nm. Cuplul maxim permanent este de 245 Nm și e disponibil între 1.900 și 5.800 rpm, iar prin funcția overboost alți 35 Nm devin disponibili atunci când este nevoie de ei. Cutia de viteze manuală are șase trepte și o cursă scurtă, precisă. Cifrele de performanță anunțate pentru Corsa OPC sună cam așa: 0-100 km/h în 6,9 secunde și o viteză maximă de 230 km/h. Cu toate astea, consumul de carburant comunicat pentru un ciclu mixt este de 7,5 litri la o sută de kilometri, echivalând cu 174 grame de CO2 emise într-un kilometru.

Pentru cei foarte hotărâți, există pachetul Performance care cuprinde un diferențial mecanic multi-disc produs de Drexler, jante de 18 inci cu anvelope Michelin mai aderente și o configurație încă și mai sportivă a șasiului, plus sistemul ultra-performant de frânare de la Brembo.

Deocamdată nu se știe nimic despre prețuri sau despre data exactă la care va fi disponibil, însă te vom ține la curent pe măsură ce apar informații noi.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top