Chevrolet, marca cu cea mai mare creştere în România

Într-o piaţă auto aflată în declin cu 24%, Chevrolet este marca de volum cu cea mai mare creştere a vânzărilor în primele 9 luni ale anului: +26.41% (conform datelor din buletinul statistic APIA).

Totodată, dintre mărcile de import, Chevrolet înregistreză în primele 9 luni cea mai mare creştere a cotei de piaţă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut: +1.65%. Chevrolet a livrat în primele 9 luni ale anului 3.609 autoturisme.

În luna septembrie, Chevrolet ocupă locul 6 în top 10 autoturisme import, urcând 4 poziţii faţă de anul trecut. Chevrolet Spark are o cotă de piaţă de 32,5% în luna septembrie şi de 34,6% în primele 9 luni ale anului (livrări din import, segment A, conform APIA). În septembrie Chevrolet Aveo atinge o cotă de piaţă de 12,5%, iar în primele 9 luni ale anului de 10,8% (livrări din import, segment B, conform APIA). 

Chevrolet Cruze s-a impus în segmentul C printr-un nivel de echipare standard fără concurenţă. De la lansare, vânzările modelului Cruze au crescut de la lună la lună, astfel în septembrie modelul compact de la Chevrolet a înregistrat o cotă de piaţă de 5,7%; pentru primele 9 luni ale anului înregistrează o cotă de piaţă de 3,8% (livrări din import, segment C, conform APIA).

Chevrolet Cruze a înregistrat rezultate excelente şi cu modelul WTCC.
Cruze este vedeta WTCC 2010 (FIA World Touring Car Championship). Înainte cu 2 etape de final, Chevrolet deţine locul I atât în clasamentul producătorilor, cât şi în cel al piloţilor. La anul, Chevrolet va lansa în România încă 5 noi modele reînnoind astfel complet gama sa de autovehicule, ocazie cu care îşi va sărbători şi cei 100 de ani de existenţă.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top