Varianta revizuită a VW e-Golf va beneficia de o baterie mai mare cu 48%. Aceasta i-ar putea asigura o autonomie, în condiții reale de trafic, de 200 km!
Pare-se că viitorul Golf 7 va avea o baterie cu capacitate mult mai mare. Cu aproape încă jumătate chiar, conform site-ului german electrive.net. Astfel, bateria modelului va ajunge la 35,8 kWh, în creștere cu 11,6 kWh față de cea actuală. Ea le va depăși ușor pe cele ale lui BMW i3 (33 kWh, din vara acestui an) și Nissan Leaf (30 kWh, deja disponibilă). Să nu uităm, însă, că Ford lucrează la un model cu autonomie de peste 320 km.
La ce să ne așteptăm practic? În primul rând, la faptul că actuala baterie va ieși din producție, nemaifiind oferită nici măcar pe lista de opțiuni. Apoi, la o autonomie crescută. Dacă în versiunea actuală, echipată cu baterie de 24,2 kWh, autonomia declarată de producător este de 130 – 190 km, în funcție de condițiile de rulare, noua variantă va beneficia de o autonomie declarată de aproximativ 300 km, deci probabil va atinge limita de 200 km în condiții reale de trafic.
Încărcătorul onboard se va păstra același, de 3,6 kWh. În plus, datorită folosirii tehnologiei cu celule li-ion de 37Ah, mă aștept că noua baterie să fie comprabilă ca greutate cu cea actuală, cu celule de 25 Ah. Iar cum motorul nu va fi modificat, putem preconiza un demaraj 0-60 km/h apropiat de actualul 4,2 secunde. Și garanția de 8 ani pentru baterie s-ar putea menține la varianta următoare.
Un alt fapt interesant este că noul model este așteptat în toamnă. Prețul nu a fost încă stabilit.