Pare că, în ultima vreme, unicul scop al suedezilor este să accentueze latura sportivă a gamei proprii de modele. Dacă în ultimele săptătămâni, accentul a căzut pe latura dinamică, acum gama sa de lux primește un kit de caroserie care să-i susțină prestațiile. Vă prezentăm Volvo S90 R-Design.
Săptămâna trecută, Volvo prezenta cel mai puternic model pe care l-a produs vreodată: XC90 Polestar. Motorul său hibrid este modificat de tunerul oficial al suedezilor, pentru a obține 421 CP și 680 Nm, îndeajuns pentru a-l propulsa la 100 km/h în 5,5 secunde.
…asta după ce, cu o săptămână înainte, gama S90/V90 primise un upgrade, tot de la Polestar, menit să-i amelioreze prestațiile la turații medii. Sigur, nu pare spectaculoasă creșterea de 5 CP și 20 Nm față de varianta standard a motorului diesel de 2 litri, mai ales raportată la prețul de 1200 € pe care-l cere, însă specialiștii Volvo spun că diferențele se simt mai pregnant decât pare la prima vedere.
Acum, ca să învioreze toate simțurile, Volvo vine cu un kit de caroserie sport și cu un șasiu reglat mai ferm, oferind astfel o schimbare în toate aspectele față de gama standard S90/V90.
”R-Design duce la limită sedanul și break-ul seriei 90, oferind combinația câțtigătoare dintre conducerea sportivă, șasiul responsiv și design-ul orientat evident spre sportivitate”, spune Bjorn Annwall, vice-președinte al diviziei de marketing Volvo.
Cum le recunoaștem pe stradă? Datorită proiectoarelor de ceață integrate în bara de protecție, grilei noi și finisărilor piano black. Și jantele în 5 spițe, cu design special, adaugă puncte aspectului sport. La interior, tapițeria, pedalele și covorașele au căpătat un aspect sobru, sportiv, întărit de scaunele puternic profilate și de volanul cu emblema R. O nouă iluminare a habitaclului pune în evidență perfect toate aceste elemente.
Modelul poate fi comandat deja, însă livrările propriu-zise vor începe peste câteva luni.