Vrem, nu vrem, traficul din zilele noastre arată ca o grădină zoologică. Avem leul de la Peugeot, căluțul cabrat de la Ferrari, avem taurul Lamborghini, iar autostrăzile sunt pline de vulturi și feline. Vă rugăm doar să nu apelați Protecția Animalelor. Niciunul nu a fost rănit în procesul de producție al acestor mașini.
Peugeot – Dresură de lei
Logo-ul actual a fost bătut în cuie în 2002, când leuțul, ca simbol al echilibrului și forței, a fost așezat pe un fundal albastru.
Ferrari – Căluțul cabrat
S-a întâmplat însă, abia la Spa, nouă ani mai târziu, iar Scuderia a câștigat. De atunci, Ferrari a păstrat căluțul cabrat ca logo și talisman.
Porsche – Istoria germană într-o emblemă
Expresie a vitezei și a puterii, emblema nu s-a schimbat mai deloc de la momentul apariției mașinilor Porsche pe piața americană, în 1952, și până acum.
Test drive Porsche Macan facelift – Porsche, adjectiv
Ford Mustang – E un avion? E un cal? E un Ferrari?
Rămânem la cai, dar traversăm Atlanticul. E un avion! E un cal! E un Ferrari! Ba este câte puțin din toate. Este
Clark abia părăsise compania GMC pentru Ford și primea acum cea mai grea comandă: un logo care se reprezinte și mașina, și spiritul american. Abia după o sută de zile de muncă și diverse forme, sigla a fot acceptată de șefii de la Ford.
Lamborghini – În zodia Taurului
Aproape toate modelele Lamborghini au purtat numele unor tauri celebri sau al unor rase nobile. Cele mai recente sunt Murcielago (un taur care a supraviețuit celor 28 de lovituri primate în timpul unei coride), Gallardo (rasa din care a derivat o altă rasă care a dat numele unui model, Miura), dar și Aventador (un taur de succes din anii ’90).
Jaguar – pisica de pe capotă
Însă folosirea protuberanțelor pe capota mașinilor a fost interzisă de noile norme de siguranță, așa că Jaguar a trebuit să-și reconfigureze emblema.
Bentley îți dă aripi
Salvată de la faliment de Rolls-Royce și integrată în grupul Volkswagen din 1998, compania și-a păstrat… zborul.
Dacia
Dacă emblema a fost propusă de francezii de la Renault sau dacă a fost inspirată de stema județului Argeș? Este o informație care s-a pierdut de-a lungul deceniilor de comunism.
Test drive Dacia Duster TCe 150 GPF – Dacia cu apucături de Mercedes
Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year – a ajuns la etapa finaliste. Cei…
Euro NCAP a dat publicității rezultatele unui nou set de teste de siguranță care au vizat modelele Cupra Tavascan, MG…
HORSE Romania, parte a companiei HORSE, la rândul său divizie a HORSE Powertrain Limited, entitatea formată de grupurile Renault, Geely…
Compania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii din lume, este dispusă să construiască o fabrică în SUA dacă…
Grupul Volkswagen și-a majorat cu 16% investiția în startup-ul Rivian ce produce vehicule electrice, ajungând la un total de 5,8…
Un studiu realizat de compania de cercetări de piață Rho Motion arată că vânzările mondiale de vehicule complet electrice și…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment