Mercedes-AMG GLC 63 și GLC 63 Coupe 4Matic+ devin, începând de astăzi, cele mai puternice și mai rapide modele din panoplia de SUV-uri compacte Mercedes.
Dacă până acum, cel mai sportiv GLC era modelul Mercedes-AMG GLC 43, cu motor V6 bi-turbo de 3 litri și 367 CP, noul GLC 63 adoptă un motor mult mai potent. Astfel, divizia sportivă din Affalterbach va folosi arma sa motorizată obișnuită, marele V8 bi-turbo de 4.0 litri folosit și de fratele mai mic C 63 sau de supercarul AMG GT. Noul Mercedes-AMG GLC 63, care va fi disponibil imediat și în versiune GLC 63 Coupé, își va face debutul la New York, în aprilie.
În versiune standard, Mercedes-AMG GLC 63 și GLC 63 Coupe vor dispune de 476 CP și 650 Nm, în timp ce modelele S cresc miza la 510 CP și 700 Nm. Ambele versiuni vin cu noua cutie automată AMG Speedshift MCT, cu nouă trepte. Sistemul de tracțiune integrală 4Matic+ cu funcție de distribuție complet variabilă a cuplului între punți și diferențial autoblocant spate (controlat electronic la modelele S) este, de asemenea, standard.
În ceea ce privește accelerația, Mercedes-AMG GLC 63 ajunge de la 0 la 100 km/h în fix 4,0 secunde, același prag fiind atins de variantele superioare GLC 63 S în doar 3,8 secunde. Vârful de gamă GLC are o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h. Consumul mediu oscilează între 10,3 și 10,7 l/100 km.
Imagine agresivă pentru Mercedes-AMG GLC 63
Față de versiunea GLC 43, Mercedes-AMG GLC 63 nu vine doar cu mai multă putere și cu doi cilindri în plus. Vârful de gamă primește și o bară de protecție față mai agresive cu admisii de aer mai mari, o grilă în stil Panamericana, extensii cu rol aerodinamic pentru praguri, un difuzor de aer posterior și patru terminații cromate pentru sistemul de evacuare.
Echiparea de serie include suspensie adaptivă pneumatică, cu setare mai sportivă, un sistem de frânare recalibrat cu plăcuțe ceramice opționale, acompaniate de jante din aliaj ușor mai mari, cu design AMG: 19 inch pentru GLC 63 și 20 inch pentru GLC 63 S. Sistemul standard Dynamic Select permite alegerea a patru moduri de condus, Comfort, Sport, Sport Plus și Individual, ce influențează parametrii suspensiei, trenului de rulare și ai direcției.
Interiorul lui Mercedes-AMG GLC 63 este, de asemenea, finisat pentru a fi în ton cu firea sa sportivă. Printre noutăți, scaune și un volan sport cu bază teșită, toate îmbrăcate în piele, logo-urile AMG embosate pe scaune, praguri sau consola centrală, instrumentele de bord cu design AMG, precum și elemente de decor sculptate în aluminiu și carbon natur.