În ciuda scăderii din piață în anul 2010, Porsche România îsi menține poziția de lider în topul importatorilor auto.
Într-o piață care înregistrează o scădere cu 18% față de 2009, si în ciuda dificultăților pe care atât compania cât si partenerii săi dealeri le-au avut de înfruntat, Porsche România înregistrează o performanță bună, care se traduce si prin cresterea cotei de piață cu 2% la peste 20% din piața totală, în ceea ce priveste toate mărcile importate.
Anul 2010 a însemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un număr de 8,650 unități livrate, consolidându-si poziția în topul primelor mărci de import din România, cu o cotă de piață de aproape 9%. Acest rezultat este urmarea firească a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative si economice ce echipează fiecare model Volkswagen, rețeaua de distribuitori, cresterea nivelului de calitate în service. Anul 2010 a adus, în showroom-urile Volkswagen, noul Touareg si noul Passat, modele devenite iconice în România.
Marca Volkswagen a continuat si în 2010 tradiția organizării Maratonului Bucuresti si a proiectului “O masină nouă, un copac plantat”, reusind plantarea a peste 22,000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, județul Călărasi. De asemenea, susținerea Fundației Hospice Casa Speranței si a altor cauze umanitare impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile mărci auto din România.
Audi a reusit si în 2010 să fie una dintre mărcile preferate de cumpărătorii de autoturisme premium, înregistrând o cotă de aproape 32% din această piață. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes, se remarcă: Audi A4 cu 432 de autoturisme vândute, Audi A3 cu 214 unități si Audi Q5 cu 304 unități, clasându-se astfel pe prima poziție în segmentele A, B si B SUV. În 2010, Audi a oferit publicului o gamă variată de modele noi, precum nava amiral a mărcii, noul Audi A8, considerat cel mai sportiv sedan din clasa de lux.
Audi a introdus o nouă dimensiune în clasa compactă, prin noul Audi A1, un model dinamic si de înaltă calitate, cu o mare încărcătură emoțională, iar prin modelul A7 Sportback, Audi a păsit într-o nouă clasă, evidențiind designul la un alt nivel.Toate aceste modele au adus volume suplimentare si au subliniat caracterul exclusivist si progresist al mărcii.
Anul 2010 a fost unul încărcat pentru marca Škoda, cu trei lansări de modele noi si multe evenimente speciale. În 2010, prin rețeaua de distribuție a mărcii Škoda în România s-au livrat clienților 8,100 de autovehicule noi, marca înregistrând astfel o cotă de piață de peste 8% si plasându-se în topul primelor trei mărci auto de la noi din țară.
În luna martie a fost lansat Škoda Superb Combi, varianta break a celebrului model Superb, caracterizată prin eleganță si o ofertă de spațiu care o plasează în fruntea clasei sale. Foarte apreciat de presa de specialitate, Škoda Superb Combi a fost livrat în 90 de exemplare clienților români pe parcursul anului 2010. În iunie au urmat lansările versiunilor facelift ale modelelor Fabia si Roomster.
Rezultatele obținute de marca SEAT în România în anul 2010 pot fi, cu siguranță, considerate performanță – cu 1,662 unități livrate către clienți (acelasi volum ca si în anul 2009), SEAT a înregistrat o cotă din piața totală de 1.58%, revenind astfel la nivelul anului 2007, cel mai bun din istoria mărcii în Romania.