Versiunea Superlight a modelului MX-5 concentrează esenţa celui mai popular roadster din toate timpurile.
După 20 de ani de succese înregistrate la nivel mondial, Mazda MX-5 este cea mai bine vândută maşină sport cu două locuri din lume.
La Frankfurt Mazda a prezentat o nouă abordare a roadster-ului MX-5 în versiunea Superlight, proiectată la studioul Mazda din Oberursel, în Germania. Aceasta duce tehnologia de reducere a greutăţii, pentru care Mazda este Cabrio Superlight renumită, la un nou nivel, îmbunătăţind performanţele, manevrabilitatea, consumul şi emisiile de CO2.
Elementele amintite sunt combinate cu un design exterior modificat care presupune eliminarea parbrizului şi setări sport ale şasiului. Între retro şi futurist Tot la capitolul design se remarcă combinația între stilul retro și cel futurist, cu accente minimaliste.
Mazda MX-5 – Cabrio Superlight
Aceeași linie de design se păstrează și în desenul planșei de bord și a interiorului roadsterului. Numărul comenzilor a fost redus până la strictul absolut necesar, iar materialele folosite lasă o puternică impresie de bun gust. Scaunele sunt bine profilate, oferind șoferului susținerea laterală necesară strunirii MX-5-ului. Inima micuțului bolid este reprezentată de motorul MZR de 1.8 litri cu 4 cilindri, alimentat cu benzină, ce produce 93 Kw (126CP) la 6500 rpm.
Pentru a ușura lupta acestuia cu secundele, în cazul reprizelor de accelerare, creatorii noului model au renunțat la o serie de sisteme prezente pe vehiculul de serie din care este derivat. Totodată a fost modificat și sistemul de suspensie și a fost coborâtă garda la sol a mașinii. Rezultatul final a constat în transformarea unui automobil foarte plăcut de condus, întrunul și mai apreciat, capabil să îmbunătățească senzațiile oferite până acum de Mazda MX-5.