E greu de crezut că o mașină de dimensiunile unui Superb poate consuma doar 4.9 l/100 km, dar sigla Greenline o confirmă.
Motorizările diesel au fost întotdeauna sinonime cu economia de carburant, iar odată cu dezvoltarea sistemelor avansate de filtrare ele se remarcă ca fiind și cele mai curate alternative. În cazul lui Superb Greenline vorbim de un motor diesel cu ștate vechi în gama Škoda, 1.9 TDI 105 CP. În mod cert fiabilitatea nu mai poate fi pusă sub semnul întrebării, modificările aduse sistemului de injecție țintind cu precădere optimizarea consumului de carburant. În aceeași categorie se încadrează și micile retușuri aerodinamice concentrate în special în zona spoilerului față și a scuturilor de sub mașină. Îmbunătățirea cursului curenților de aer este realizată și prin scăderea gărzii la sol cu 15 mm.
Greutatea, un alt element foarte important în ecuația consumului, este păstrată în limitele optime prin renunțarea, spre exemplu, la roata de rezervă de dimensiuni normale (înlocuită cu un kit de reparare a roții) și prin scurtarea listei de dotări opționale. Ca și în cazul modelelor Fabia și Octavia Greenline, dotarea standard cuprinde anvelope cu rezistență scăzută la rulare precum și un filtru de particule. Lungirea treptelor transmisiei a avut și ea un rol activ în scăderea consumului de combustibil, păstrând turațiile la un nivel cât mai jos fără a afecta însă performanțele de ordin dinamic (viteza maximă 190 km/h și 0-100 km/h în 12.5 secunde). Cuplul transmis roților din față este de 250 Nm, disponibil încă de la 1.900, facilitând manevrele din scurt atât de frecvente în mediul urban. Consumul mixt anunțat de oficialii Škoda este de 4.9 l/100 km în condițiile unei emisii de CO2 ce poate fi comparată cu modele din clasa mică și compactă (129 g/km). În condiții ideale un Superb Greenline poate acoperi 1.224 de km cu un singur plin de motorină (60 l), valoare care face din Superb Greenline o alegere foarte bună atât pentru o familie în concediu cât și pentru o mașină cu atribuții de serviciu.