Skoda Karoq, cel mai mic SUV din gama constructorului ceh, a luat startul în Turul Franței. Aceasta este prima apariție publică a modelului compact, poziționat sub actualul Kodiaq.
Skoda este partener oficial al celebrei curse Tour de France, în fiecare an cehii furnizând mașinile destinate oficialilor. Dacă în 2016, un prototip camuflat al Skodei Kodiaq a fost cel care a condus coloana de cicliști, anul acesta a sosit rândul fratelui mai mic Karoq, dezvăluit oficial cu numai o lună în urmă.
Cel mai nou SUV compact Skoda este construit pe platforma modulară MQB a grupului VW și are o lungime de 4,38 m, fiind cu 11 cm mai scurtă decât VW Tiguan (4,49 m) și cu 4 cm mai lungă decât Seat Ateca (4,34 m). Comparativ cu Yeti, noua Skoda Karoq este cu 16 cm mai mare, însă Kodiaq, cu 4,70 m, rămâne cel mai mare SUV de segment C din gama constructorului ceh. Ampatamentul măsoară 2,64 m (2,63 m pentru versiunile 4×4), valoare identică cu cea afișată de Seat Ateca, iar lățimea și înălțimea 1,84 m, respectiv 1,6 m.
Skoda promite o modularitate excelentă pentru noul SUV Karoq, cu cinci locuri spațioase și o libertate de mișcare excelentă la nivelul capului și al genunchilor (+69 mm), pe ambele rânduri de scaune. Marele atu va fi portbagajul. Acesta va dispune de un volum cuprins între 521 litri (cu 11 litri mai mult decât Seat Ateca) și 1.630 litri.
Skoda Karoq va putea fi comandată alături de cinci versiuni exclusiv turbo, două pe benzină și trei diesel: 1.0 TSI/115 CP, 1.5 TSI/150 CP, 1.6 TDI/115 CP, 2.0 TDI/150 CP, 2.0 TDI/190 CP. Tracțiunea față va fi standard, un sistem 4×4 de tip Haldex urmând să fie oferit, opțional. La debut, însă, doar dieselul de top cu 190 CP va fi echipat cu tracțiune integrală, acompaniată de o cutie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj, oferită opțional și pentru celelalte versiuni.