Dacia și-a invitat clienții și prietenii într-un eveniment denumit Lumea Dacia și care poate fi găsit pe internet după hashtag-ul #lumeadacia. Am fost acolo și asta am trăit.
Peste 1000 de persoane au luat parte la primul eveniment organizat de Dacia pentru clienții săi, la Palatul Mogoșoaia de lângă București. Acțiunea se înscrie în trendul producătorului român care, la nivel european, a organizat același tip de manifestări în Franța, Olanda, Germania, Belgia etc. Ce-i drept, dacă acolo evenimentele au ajuns deja la mii de paricipanți, la noi s-a bifat prima mie. Dar, să nu uităm, este primul eveniment de acest gen realizat de Dacia în România. Până acum, Dacia a mai făcut evenimente precum Duster Camp în care clienții SUV-ului de la Mioveni se întreceau în diverse acțiuni off-road.
De data aceasta, Lumea Dacia se adresează tuturor posesorilor de Dacia. Evenimentul a fost pigmentat cu un recital al trupei Jukebox și unul al Deliei. Pentru copii a fost amenajat un loc de joacă special, cu tobogane gomflabile, iar pentru părinți și nu numai s-au amenajat mese de ping-pong sau fileuri de badminton. Spre marea noastră bucurie nu am mai văzut tradiționalele grătare cu mici sfârâind. De alimentație s-au ocupat câteva food-truck-uri care serveau diverse feluri de mâncare, pizza, burgeri etc.
La concursul organizat de Dacia, un cuplu va petrece un week-end la Paris, iar alte câteva persoane s-au bucurat de premii speciale primite în urma voturilor de pe pagina de facebook a Dacia România.
Produs românesc de vocație europeană, Dacia… citește continuarea aici